nicki Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg lurer bare litt på dette med spiss og rund mage - hva menes egentlig med det? Skal den være spiss fra den vinkelen jeg ser den (sånn ovenfra) - eller er det forfra for de som ser på meg (og betyr det da at den skal være rund som en ball eller avlang eller noe) - eller det fra siden (altså at den har en spiss ut på midten, eller har en flat bue hele veien). Kanskje et dustespm dette, men jeg klarer altså rett og slett ikke finne ut om magen min er spiss eller rund! Noen som vet om bilder av mager som er typisk det ene eller andre?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Med spiss mage mener de gjerne en sånn mage som bare går rett ut forover (også kalt guttemage, men det har ingenting å si hvilket kjønn det er i magen, for det er mors kroppsfasong som bestemmer magen). Med rund mage menes en sånn mage som også legger seg en del på sidene, dvs at det synes lett bakfra at du er gravid. Jeg har typisk spiss mage, for det synes nesten ikke at jeg er gravid sett bakfra (men gangen røper meg nok hehe). Har lagt ut bilder under nicket mitt( Zoomer), men det er jo tatt i profil, så det er ikke sikkert det hjelper deg noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå