Reveenka Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hvem er det som kommer hjem og oppdaterer meg på de siste akuttmedisinske forandringen som har skjedd på HLR? Mekanikergubben som har vært på do på en eller annen byggeplass og lest plakaten som var slått opp der.... Hvem er det som foreslår at vi skal ommøblere(min hobby nr èn før jeg fikk en gjeng unger), setter i gang uten å vente på svar - og stua blir myyyye finere enn før? Mekanikergubben..... Hvem er det som finner appelsinmarmeladen som står fremst på hyllen i kjøleskapet, og som jeg ikke har sett enda jeg har saumfart kjøleskapet fire ganger? Mekanikergubben....(ALLE vet jo at menn ikke kan lete/finne ting selvom det står midt foran øynene på dem?!) ---- og som dessuten brisker seg med hvor flink han er på kjøkkenet, og at ribba ALLTID får sprø svor? Mmm - mekanikermannen....(men da blir hvertfall venninnene mine misunnelige på meg for den flinke mannen min c",))...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Jammen godt han er så flink den mannen din da - så kan du bare fortsette tilværelsen inni den rosa skyen:-))
hypersusmor Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Det høres ut som om du har et prakteksemplar av en gubbe!
Reveenka Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 Det var nok ikke for ingenting at mammaen min pleide å kalle meg for dronningen av Saba! c",) Joda, jeg har en framifrå gild gubbe - det er sant!
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Modne damer og flinke menner ;-)))
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 En sannhet her i heimen i hvertfall!!
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Her også for å si det mildt ;-))))
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Snulder; Kom du deg forresten forbi level 13 i Weffriddles??? blir gaaaaaaaal......................
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Er ganske bortskjemt kan man si... hvis du ser bort fra klesvask, husvask og all annen ordning med klær til 7 personer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå