Gå til innhold

Noen som har begynt med grøt?


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

Jeg tenker begynne på julaften, da er prinsen 4 mnd. Han må jo få "nissegrøt" han og, ilag med resten av familien! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alver ble 4 mnd lørdag og jeg vurderer å begynne med grøt. Har gitt han pærepuré og det var jammen mange forskjellige ansiktsuttrykk på en gang da han fikk det i munnen. Tror ikke han ble helt enig med seg selv om han likte det eller ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kevin får grøt.. han er så fornøyd etter måltidet:-) vi er oppe i 3 måleskjeer nå, og han blir skikkelig sur når d er tomt.... har begynt å prøve m fruktmos og:-) samme reaksjon, syns d er ordentlig "snas" :-)

problemet er nå at flaska begynner å bli kjedelig............... juhu:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du gir grøt, hvor mye kutter du ned på flasken? Har tenkt å begynne med grøt, siden han nå spiser veldig mye på kvelden. Vet at vi må ta det gradvis.Er usikker hvor mange måltider og hvor mye grøt i forhold til mme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blander med melk fra den dosen som kevin skal ha pr måltid. de 1 smaksposjonene lagde ei egen liten flaske m mme.. da d gikk så lite, og den var veldig flytende.. gikk mer melk enn pulver..etter hvert som han spiste mer,og grøten kunne ha normal tykkelse, etter noen dager, gikk ei over til å bruke fra den flaska han skulle spise:-)

sånn at han ikke får for mye mat og får vondt i magen.. kevin er en av de som spiser til d er tomt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva er fire måneder i dag, og fikk i den anledning en smaksprøve på maisgrøt. Blandet den med morsmelk, så den ble veldig, veldig tynn. Hun var litt skeptisk, og det meste havnet utenfor. Uvant å spise med skje. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...