Gå til innhold

Jeg er ny her:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå i uke 4+2. Jeg er gravid for første gang og kjempeglad!:)

Men jeg er også så spent...Skal til min første legetime 2.januar...off...det føles så lenge til! Tør liksom ikke å slippe gleden helt ut..er litt redd for å miste..selv om det er ingenting som tilsier at jeg skal gjøre det da...Når jeg er i uke 4+2 vil det si at jeg er i min 5.uke? Skjønner ikke helt dette...hehe..Jeg har fått termin den 18.august ved terminkalkulatoren:) jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse og velkommen hit!! Det er ingen grunn til å bekymre seg.. Oddsen er på våres side. Skjer det, så skjer det. Da er det en grunn til det, naturen rydder opp.

 

Ang dette med dager og uker finnes det mange måter å regne på. Hvis du går inn på babyverden.no får du den mest riktige i mine øyne. På BIM ligger de en uke foran, da de regner "mensuken" som uke 1. Hvis du er 4+2 er du i 4 uke. Det er også slik legene regner... Ved UL i uke 18 vil vi få "rett" termin!!

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da gikk jeg inn på babyverden.no og da er jeg 4 uker og 2 dager på vei. Jeg får da termindato 20.august:)

 

Takk for tipset:) Det skal bli spennende nå fremover, kjekt å ha noen å dele tanker med før vi kan fortelle det til andre! Det blir vanskelig for oss, spesielt for mannen min, å holde dette hemmelig fremover:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er så fint med BIM, her kan du fortelle alt til alle fordi ingen kjenner deg!!

 

Det hadde vært veldig hyggelig om du hadde et nick!! Da er det lettere å kjenne deg igjen senere:) Du er jo anonym allikevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg skaffet meg nick:) Litt teit da men, det var jo alt som allerede var i bruk! hehe

Jeg er forresten 25 år og ganske så nygift også:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann. da har vi samme termin :) jeg har også ca 20aug. min første dag i siste mens var 6nov men, har en syklus på 32-35dager,d vil jo si 5uker men,eggløsning var nokk for to uker siden så jeg har funnet ut at jeg er ikke mer en 4+2dager... eller skal en reine i fra mensdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått termin 19 aug. Så vi ligger ganske likt. Spennende og skummelt dette her. Være gravid for første gang. Lenge siden tiden har gått så sakte egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du! dette hørtes akkurat ut som meg..hehe. jegtror jeg vet når unnfangelsen var, men husker ikke helt når siste mens var. så jeg tror jeg er imin 5. el 6. uke nå. dette er kjempespennende, men jeg er så usikker på at det virkelig er sannt. det er min førse gang oxo så det er mye spørsmål i hodet. legen hadde ikke noe ledig før i januar og det er leeeenge til!!! kjæresten er kjempeglad og vil at vi skal fortelle det til famile og sånn, men er redd det er litt tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...