Tigerjenta_ Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Akkurat startet med datascrapping. Mye har jeg funnet til gratis nedlasting, men jeg vil gjerne også bestille noe. Det jeg lurer på ang. bestilling er hvorfor de må ha en adresse det skal sendes til?? Er det ike bare datascrappingsaker man kjøper, og som man da får tildelt over mail som man kan laste ned på pcen sin. Hvis det sendes med posten, hvordan fungerer det da? Kommer det mna har bestilt på en cd? Hadde jo gått 10* fortere om man bare hadde fått det over mail.. Noen som vet hvordan dette fungerer?
Mamma Mim Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Har ikke bestilt noe ennå, bare funnet gratis nedlasting.. Har du noen sider å dele med meg...? Min favoritt er: http://www.shabbyprincess.com/
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Vet ikke hvorddan det fungerer, men tenker meg at de kanskje vil ha adressen din for å vite hvor de skal "sende regningen" eller eventuelt sende mer reklame...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå