Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 så er det kanskje også litt tid for å tenke på litt ting og tang..... http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/12/11/485693.html ...........sukk...........og jeg som elsker både sjokolade og diamanter................................
Reveenka Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Men ideen om resirkulert gull er jo ikke så dum...Jeg kan jo komme med et festlig gavetips for de av oss som har vært forlovet, gift og skilt og gift igjen c",) : man tager de tiloverblevne forlovelses- og gifteringer man haver; smelter dem om - og vips har man et gullarmbånd med festlig forhistorie til sin førstefødte! c",) (Dette gjorde gubben og jeg da den første jenta vår skulle ha dåpsgave. Det ble tynt med gamle gifteringer da de tre neste jentene skulle ha dåpsgaver, så da måtte vi grave litt dypere i lommeboka...)
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Hehe.... Jeg har også en veldig god ide til hva man kan gjøre med gamle gifteringer etc.... Men det egner seg kanskje ikke på trykk ;-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Kjenner jeg deg rett, så er det vel ikke så behagelig heller.........hehehehe....
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Hehe... Vel..... Var litt forbanna på eksen da jeg kom på ideen... Sikkert over en flaske vin eller to..... Du kan si det sånn.... At de kan smeltes om til vel hans edlere deler liksom.... Liten puslete giftering = liten puslete.... jaja... hehehehehe Laget som anheng så blir det jo riktig så pent ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 Du er gæærn altså!!! Jeg ler meg ihjel..............:-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2006 Ha ha ha ha...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå