Gå til innhold

Skal jeg ringe ham???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg føler liksom ikke at jeg er helt oppdatert på disse "date-reglene", så jeg prøver meg på å be dere om råd. Prøvde på skravle også, men der ble innlegget så fort borte...

Jeg møtte en veldig trivelig og kjekk type på julebord i helga. Vi pratet og danset - veldig koselig. Men så var festen plutselig slutt, og vi gikk hver til vårt.

Hadde vel håpet at han skulle spore meg opp og ta kontakt, men jeg har ikke hørt noe enda så da skjer vel ikke det. Skal jeg ta mot til meg og ringe ham? Eller sende en sms? Sms er kanskje veldig feigt... Dessuten er det vel kanskje slik at når han ikke tar kontakt er det fordi han ikke vil ha kontakt...

Usikker nå, og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man angrer som regel mest på det man ikke har gjort.. Har vel alt å vinne på å gjøre et forsøk? :-)

Lykke til

Skrevet

Hadde jeg gjort.....hva har du å tape???

Kanskje han tenker det samme - og er det ikke liv laga - så har du vel ikke tapt noe ??

Good luck...

Skrevet

Hei!

Han her fyren her, er det sjanse for at du møter han igjen snart dersom du IKKE tar kontakt? Er dere i samme bekjentskapskrets? Eller vil det være avgjørende å ta kontakt med ham?

Jeg tror også jeg ville ha sendt ham en sms først, synes ikke det er feigt. Med en sms vil du antakeligvis også få den mest sannferdige responsen fra han.

Men kjør på - en sms kan ikke skade!

Lykke til ;-) og si fra åssen d går, da!

Skrevet

Og du er sikker på at han ikke har dame??? Vær det før du kontakter han... ikke kjekt for henne..eller han om han har det :-)

Skrevet

Eg hadde sendt en sms, som de sier, du har ikkje en dritt å tape! Det er og enklere å svare på en sms enn en telefonsamtale, og da har du åpnet for kontakt, så kan dere heller møtes, så er det enklere å ringe neste gang :)

Lykke til!

Skrevet

Selv om det kan være litt flaut, om det kommer på "bygda" at du har prøvd å ta kontakt uten at han egentlig ønsker det, så er det verdt det hvis det skulle vise seg at dere kan møtes igjen :)

Det værste som kan skje er at han ikke vil, så du taper jo ingenting...

Sendte selv melding til en jeg kun snakka såvidt med på fest og dansa en dans med, før vi dro hver til vårt. Nå har vi vært sammen i snart ett år :D

Skrevet

Vent litt til! Det hadde jeg gjort for ikke å virke helt desperat. Ring nærmere helgen å si du hadde det veldig kos og gjerne vil treffe han igjen, men at du ikke rekker før feks i romjula eller etter nyttår. Får du innertier da kan du jo benytte ventetiden til å flørte litt på sms :o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...