Gå til innhold

sosialmisbrukere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er en krangleside, men er det da greit at en viss dr.yppert skal få lov til å hetse og rakke ned på alle som liksom går på trygd/sosialen etc. Uansett hvordan det er ment, så er det unødvendig.

 

Måtte selv innom sosialen for noen år siden, og det var ikke det morsomste jeg har vært med på. Man er ganske langt nede når man må krype fordi pengene ikke strekker til. Det er virkelig unødvendig å hetse de som allerde ligger nede.

 

Ligger et innlegg på krangle nå, og det er ikke første gang. Han/hun har visst en sterk trang til å rakke ned på "trygdemisbrukere" i tide og utide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke en hets. Hold deg unna kranglesiden hvis du synes det blir for sterk kost der inne. Forskjellen er vel at jeg ikke driver med personhets som de aller fleste anonyme foretar seg på disse sidene. Dersom du synes tema for en tråd er for ille på kranglesiden, så har du alvorlige problemer. Det juridiske ligger i ordene øverst på forumet, der det står klart og tydelig "her kan du krangle så mye du vil, men det er ikke lov til å bedrive personhets"! Slike som deg "anonym" burde vært sperret ute, for din innsats som "anonym" er utrolig patetisk overfor personer som står fram med nick der inne. Tror du trådene ville blitt bedre om jeg valgte å stå frem med anonymknappen? Ville du løpt til moderator å sagt at det finnes en "anonym" inne på kranglesiden som herser med "trygdemisbrukere".. skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville reagert på det, om det var en anonym som lirte av seg det samme som du gjør - til stadighet! Hadde det vært en gang, skulle jeg latt det passere meg, men du gjentar jo det sure oppgulpet ditt i det evinnelige. Derfor reagerer jeg.

 

Hvem som burde skjerpe seg, er så absolutt du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så hold deg unna kranglesiden heller da... Det er det enkleste som finnes. "DU GÅR INN PÅ EGET ANSVAR" Forøvrig så burde du vært fjærnet fra dib pga av dumhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ikke mener det samme som deg er dumme, tjukke, trygdemisbrukere, late, feite, teite og burde vært fjernet fra dib.

 

Hvis du tenker over det, greier du å snakke med noen som ikke slikker deg opp etter ryggen uten å kalle de diverse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...