Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henter opp denne tråden, for nå har jeg en god en! :-)

Du vet du lider av ammetåke når sambo skal være hjemme for første gang med snuppa på 5 mnd, og du allierer deg i hemmelighet med mamman din om at hun skal tilfeldigvis komme på besøk. Og at du sender ei melding om at hun kan dra dit om en halvtime... og sender meldinga til samboeren din i stedet... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten en til:

Du lider av ammetåke når du bestiller en joggedress til babyen din på postordre, og går i butikken og kjøper akkurat maken, samme størrelse...

Det har skjedd meg to ganger...

Skrevet

Var rimelig stressa under dåpen og godt ut i dessserten og talene så jeg lillejenta forlatt - fult påkledd - i bilstolen sin i yttergangen.

Skrevet

He, he! Da hadde visst hele resten av selskapet ammetåke også!?

Skrevet

Når du fra cafeen på Glassmagasinet og ut på gaten med den utringa t-skjorta dratt ned under amme-bh, slik at den ene puppen stikker ut - jeg hadde heldigvis husket på å ta på meg bh igjen etter amming i cafeen. Ikke rart at securitas-vakten så rart på meg da jeg gikk ut derifra.

Gubben var dypt inn i ammetåka han også da han tok zinksalve på tannbørsten og børstet i vei..

Skrevet

- Får med deg vogna, 4 handleposer, 2 esker, HUSKER å låse bilen før du skal dra igjen garasjeporten... for så å komme på at ungen fortsatt sitter i bilen...

Har også hendt ei ... øhm... veninne av meg =)

Skrevet

....når du skal ta deg en dusj og ikke klarer å skru på vannet, du river og sliter i krana, og etter et par minutter innser at du vrir feil vei....

...når du står i minibanken og skal ta ut penger, taster feil kode to ganger, går ned til en kiosk og prøver å kjøpe en tygis på kortet for å se om du husker koden, taster riktig kode, jippijeg husker koden!!, og går tilbake til minibanken og taster feil nok en gang.....

Skrevet

... når du skal sette på vannet så det skal bli kaldt og godt, går på do i mens og prater litt ,med gjester ( tar litt tid før det blir ordentlig kaldt) og di kommer på kjøkkenet og ser at du har satt kranen over benken i stedet for vasken så du har 20 liter vann utover benken og gulver og ned i sprekker mellom benken og veggen....

... står i butikken og har handlet masse, og får beskjed om at du har tastet feilkode, sikker på at du har tastet riktoig og gjør det to ganger til og sperrer kortet, og i tillegg blir sur¨på kassedamen fordi du mener banken har gjort en feil , men etterpå finer ut at du husker feil kode selv.

Skrevet

Du har sovna på sofaen. Etter at man våkner og er i ørska så går du for å pusse tenna. Dagen etter oppdager man at krana har stått på fullt hele natta. Ikke mye varmtvann igjen der nei

Skrevet

Låste bilnøklene inni bilen 2 ganger på en uke...

Skrevet

He he min ammetåke var det dyreste jeg noen gang har vært borte i:)

Jeg hadde en unge som skrek som besatt så jeg tenkte jeg fikk komme meg hjem fra venninnebesøk, og prøve å roe henne hjemme. På vei hjem så jeg en politibil,og tenkte her må det være kontroll, men tenkte jeg på å sjekke km? Nei det falt meg aldri inn. Ble selvfølgelig stoppet og kjørte 74 i 50 sonen, resultat nesten 7000 i bot. Deretter dagen etterpå så jeg en trafikkboks som stod der den alltid står, og tenkte næ hva slags boks er det? For deretter selvfølgelig for sent forstå at det er en TRAFIKKBOKS, og resultat? Bot igjen.. Har jeg for vane å kjøre for fort? Nei...... Men av en eller annen merkelig grunn klarer bare foten å tråkke på speeden:)

Skrevet

Du "dynker" en del klær med zalo for å få av vanskelige flekker før vask, glemmer å skylle de og tenker at pytt trenger ikke vaskemiddel i maskina når det er så mye zalo. Setter på maskina, tar en telefon og et kvarter etterpå oppdager at badet er fullt av skum som tyter ut av vaskemaskina....!! Følte meg som Donald Duck en stund da. Trodde slikt bare var mulig i tegneserier.

Skrevet

Kan ikke si jeg har hatt så mye ammetåke. Jeg er hvertfall ikke verre enn jeg alltid har vært, men jeg glemmer aldri hva som skjedde med en venninne av meg: Jeg og en annen venninne var på besøk. Først holdt jeg gutten hennes litt, så holdt hun andre venninne gutten , før moren fikk han for å mate han. Så da satt hun der, med ungen på brystet.

Plutselig ble hun helt hysterisk og ropte forskrekket ut hvor barnet hennes var! Hun så plutselig at ingen av oss holdt han lengre.. Vi måtte bare le, det var så morsomt. Hun ble litt flau med en gang stakkar, men så det komiske i det senere... :-)

Skrevet

Når du haster inn på kjøpesenteret med babyen i bæresele, og smokken i munnen din... Den plasserte du der når du tok nurket ut av bilen, og har gått der i ca 15 min...

Skrevet

Dette er ikke akkurat så morsomt da, men sambo har fått i oppgave å håndtere regningsposten og betale regningene... Før var det en delt oppgave.

Skrevet

Mye morsomt her!

Jeg skulle til byen (sammen med sambo heldigvis). Jeg kjørte og han skulle ut for å betale for parkering. Da han kom tilbake hadde jeg fått ungen ut av bilen og var klar til å gå. Det var da han bemerket at jeg hadde glemt å skru av motoren.

Tenk om jeg hadde gått av gårde på cafe med bilen stående med motoren på!!

Skrevet

Foringsautomaten, jeg liker deg! Du dytter på innegget mitt du!!! :o)

Har en ny her:

-På helsestajonen i dag sa jeg ''Han sover i natta hele vugga han!''.

Har gjort andre rare ting også, men jeg har glemt dem igjen...

Skrevet

- Du tar såpe på tannbørsten i stedenfor tannkrem, æsj!

- Du blander deg et glass saft med glovarmt vann, æsj!

- Du aldri husker det venninnene som besøker deg sier, og spør om de samme tingene hver gang (begynner å bli flaut!)

- Du irriterer deg over at hunden maser og tigger, så kommer du på at den ikke fikk middag for seks timer siden (stakkars eks-midtpunkt)

Skrevet

Jubel for deg som fant på å starte denne super-tråden! Den synes jeg vi må holde oppe.

Skrevet

Jeg sa høyt og tydelig i garderoben på babysvømminga at "lurer på hvor brillene mine er jeg...", dreiv og leita litt og greier, og så satt de på... Snakk om å se dårlig...eh...

Skrevet

du står på bussstoppet og husker at du har glemt å ta med mme til ditt lille nurk

mobil, nøkler og lommebok aldri ligger der du la det i fra deg

du glemmer legetimen, så får du ny time, men så glemmer du den også

du glemmer å ta p-pillen

du glemmer din kjærestes bursdag

Skrevet

... du finner oppvaskbørsten i kjøleskapet! hehe- ja, det gjorde jeg nettopp :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...