Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Hos meg ligger ammetåka tjukt rundt hodet.... Du vet du lider av ammetåke når: -Du putter tannkremen i kjøleskapet og setter melka på badet (og ikke oppdager det før flere timer etterpå!) -Du går i butikken og handler masse, betaler og begynner å gå mot døra uten å ta med alt du nettop kjøpte..(kassamannen: ''HEI!, Varene dine!!!) -Du ser på klokka opptil 5 ganger uten å huske hva den var. -Du tor det er tirsdag på onsdag og søndag på lørdag. -Du leter febrilsk etter mobilen og kjefter ut mannen din fordi han har tatt den... Så finner du den i lomma rett etterpå... -Du er helt sikker på at det er denne uken du skal til helsestasjonen, når du kommer dit får du beskjed om at det ikke er før neste uke... NOEN FLERE??
Mamsen86 Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hahaha, så sant, så sant! Matvarene har blitt glemt gang på gang, dagene går helt i surr og mobilen min den har jeg visstnok mistet ørtenhundre ganger.. Og HVER bidige gang så har jeg lagt den forran i vogna! Men en annen ting som også skjer veeeldig ofte - glemmer nøklene i døren, i boden eller postkassen å bare vandrer videre!
AnonymeAnine Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Man trenger ikke engang amme for å være i ammetåka!
Gjest Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 ... du ikke klarer å svare når noen spør deg hva du jobber med!
Hufsla Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 du trykker feil PIN-kode en gang for mye, og får omsider en ny en på telefonen. Den ser grei og enkel ut syns du. Dagen etterpå kommer du på at det er den du bestandig har hatt...
AnonymeAnine Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 ...du glemmer å gi ungen mat og lurer på hvorfor i alle dager han er så sur. Det skjedde med en... kremt... venninne av meg.
♡ A & E ♡ Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 - når du har låst opp døra for tredje gang fordi du har glemt noe... - når du står på buss-stoppet og tilfeldigvis ser husnøklen og kommer på at den har du ikke brukt idag og må opp bakken og hjem og låse... - når du går på butikken for å handle brød og melk og kommer hjem med en Bounty og en stor pose mandariner... - når du skal amme og ser at puppen ikke er i BH,en og skjønner den ikke har vært det siden sist du ammet... - når du våkner om natta etter en drøm og leter over og under dyna før du husker på at babyen ligger i sin egen seng...
Gla-mor Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Ha, ha, nå måtte jeg le godt, for dette har jeg også opplevd! Men jeg tror den såkalte ammetåka heller skyldes søvnmangel. Har ikke sovet en HEL natt enda på 5 mnd.......
Safir Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Går med puppen ute halve dagen, glemmer rett og slett å lukke igjen amme bh'n eter amming, og når du tar deg i å titte drømmende ut av kjøkkenvinduet og oppdager at du er noe lettkledd, ja så er det jo likevel tid for ny ammerunde. Og ev. blikk fra naboblokka, nei de er glemt før du ser dem.... Dagene, i den grad de holdes orden på, er takket være tv kvelden, Senkveld=fredag Du ser God morgen Norge samt reprisen, men kan ikke huske hvem som var gjester etc, ikke engang hva som var dagens nyheter, selv om nyhetene kommer hver halvtime...
Oktobergull06 Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Går fra bilen med bakluka og passasjerdøra på vidt gap, og på førersiden henger verdens største nøkkelknippe å dingler...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #11 Skrevet 11. desember 2006 Du glemmer å få tilbake ungen når du går igjenom sikkerhetskontrollen på flyplassen........... Det klart nemlig jeg:/Jeg reiste alene med babyen og måtte ta av meg skoene,så ene vakten holdt henne.Og når jeg var kommet igjenom,bare gikk jeg.Og vakten ropte etter meg om jeg hadde glemt noe.Uff,da ble jeg flau,og de bak meg lo...
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 11. desember 2006 #12 Skrevet 11. desember 2006 det hendte seg flere netter for og begynne med at jeg våknet, og lette etter gutten i senga vår... Vekte samboer for og høre om han lå på han..eller hvor i all verden han hadde lagt han, hehe! (Men han var jo i senga si som vanlig... )En gang så trodde jeg hånda til samboeren var gutten, så jeg lå å strøk på den, også skulle jeg prøve og løfte "han", men greide det ikke, så jeg måtte få hjelp av samboeren. Han holdt på å le seg i hjel.. lo godt selv også dagen etter!! Så ammetåke ja....
♡ A & E ♡ Skrevet 11. desember 2006 #13 Skrevet 11. desember 2006 he he,har ei venninne som drev å dro samboeren i låret om natta for ho trodde det var babyen som lå langt nede i senga
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 11. desember 2006 #14 Skrevet 11. desember 2006 hehe....godt man ikke er alene da =)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 Godt med en god latter! Kjenner meg igjen i MYE av dette som er skrevet over, he he
TORO-husmor Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 Du leter huset rundt etter bilnøklene. Til slutt finner sambo dem i døra på bilen. Det hører med til historien at bilen ikke hadde vært brukt på to døgn, at både våre og mine foreldres husnøkler befant seg på samme knippe og at vi bor ved veien og mine foreldre bor i nabohuset. Tør ikke tenke på hva som kunne skjedd...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 11. desember 2006 #17 Skrevet 11. desember 2006 hehehehe:) Jeg ler så jeg griner:) Min klassike er at jeg leter etter mobilen mens jeg snakker i den:) Jeg sier; f***** jeg finner ikke telefonen min..... Så starter jeg og le:)
3 *guttemamma Skrevet 12. desember 2006 #18 Skrevet 12. desember 2006 Du serverer middag til jentene på syforeninga uten å sette fram glass og drikke, og deretter serverer dessert uten å tenke på skjeer.... Eller du parkerer bilen går ut og finner ikke nøkkelen. for den har du pent lagt i veska før du gikk ut av bilen.... Legger brunosten i brødbomma, og det føles helt normalt.
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 12. desember 2006 #19 Skrevet 12. desember 2006 HAHAHHA!!! Sitter og leser det her, og så plutselig roper kjæresten min fra kjøkkenet om at det er lurt å skru av ovnen! Glømte meg altså i stad da jeg lagde pizza...og ikke nok med det,- pizza'n blei brent fordi jeg glømte den i ovnen! (Måtte forresten steke pizza'n nå fordi jeg fant den i vogna...kjæresten min glømte nemlig å putte den i fryseren,- ikke bare vi damer som har ammetåke!)
Ta sats;-) Skrevet 12. desember 2006 #20 Skrevet 12. desember 2006 Haha, fikk meg en god latter nå!!! Grunnen til at jeg ler så godt, er vel at mye av det er selvopplevd... :-D Du vet du lider av ammetåke når: -du klarer å koke i stykker to brystpumper! -de to eldste ungene klager over at du aldri husker hva de har sagt til deg! -finner igjen melka i kjøkkenskapet til neste måltid! -går fra bilen ulåst på parkeringsplassen på kjøpesenteret, med nøkkelen stående i tenninga!!
Jerry 82 Skrevet 12. desember 2006 #21 Skrevet 12. desember 2006 Du går å stresser på kjøpesenteret for å finne julegave til en person som du allerede har kjøpt julegave til... Du finner endelig skjørtet som du har sett etter i månedsvis, og kjøper det. Kommer hjem og finner ut at du kjøpte det samme skjørtet for en uke siden... Rart jeg aldri blir ferdig med julehandelen?
♥sjiga♥ Skrevet 12. desember 2006 #22 Skrevet 12. desember 2006 når du skal trille tur med babyen og hunden. men glemmer hunden hjemme. og den som skulle luftes. søren! må gå en runde til. når du trenger fire forsøk på å finne ut hva det var du skulle i kjøleskapet. svaret er ganske opplagt du er sulten og skulle finne noe mat inni der. hva ellers skal man der å gjøre? grrrrrrrr denne er daglig her.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #23 Skrevet 12. desember 2006 Når: - du koker istykker potetene og serverer innskrumpte pølser og sorte fiskepinner til middag - du har kjøpt lekegrind og skal kjøre, og ser en mann bak som står å vifter med armene fordi du ikke har lukket igjen bakdørene på bilen - du leter etter mobilen hver dag og finner den på de mest utenkelige steder. - du glemmer ta på genseren når du får gjester og går ned i bare ammebh-en for å slippe de inn. - du finner ikke igjen bilen når du har parkert på kjøpesenteret - du skal skifte bleie på lillegutt kl 19 om kvelden og lurer på hvorfor han er så våt, før du kommer på at sist du skiftet på han var kl 12
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #24 Skrevet 12. desember 2006 glemte en: - glemmer å betale for parkering 3 ganger etter hverandre og står i 3 timer før du finner utav det
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. desember 2006 #25 Skrevet 12. desember 2006 - Du er i selskap og ber faren din fortelle deg om Australiaturen. Han sier "Ja, det var nesten bare unge mennesker der. Følte meg litt gammel.. blablabla...." Litt ut i historien utbryter du : "Men, det må vel ha vært mye unge mennesker der, eller?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå