Janne&Noah Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har ikke kommet dit enda, men lurer litt på hvordan det blir. Føler dere at det er deilig med fri, gleder dere til å få tid alene.... eller savner dere barna fra de reiser til de kommer hjem?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Det høres kanskje rart ut og "slemt" ut når jeg sier det på denne måten, men jeg slapper av og koser meg når barna er hos pappaen sin ) Det er flere grunner til det såklart.. * Vi har hatt denne ordningen i 2.5 år, og alt blir greit over tid * Jeg vet barna vil til pappaen sin og at de koser seg der * Jeg kan få gjøre ting jeg ikke ønsker å ha med barna på eller som ikke passer seg for dem * Jeg får fred og ro, slik at jeg har mer energi for barna mine de neste 14 dagene bl. annet... Jeg merker godt når det nærmer seg pappahelg at jeg er "sliten" og ser frem til en barnefri helg. Så klart jeg savner barna mine, men ikke med vonde tanker om du skjønner...? Det er alltid godt å få de hjem hit igjen etter en helg hos pappa!
Wopi Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Vi har annen hver uke, og har bodd fra hverandre i snart 3 år. Dette går litt i perioder, noen ganger savner jeg mer enn ellers. Men som regel så koser jeg meg med venner, shopper, trener, cafè og jobber overtid den uken hun er borte. Men har lært meg til å prøve å ikke tenke på henne så mye, for savnet ligger under og det kjenner jeg veldig godt hvis jeg tenker på henne. Men jeg vet at hun og pappaen er veldig glade i hverandre, og hun har det bra når hun er der. :-) Men jeg sitter aldri i sofaen og gråter fordi hun ikke er her om du skjønner hva jeg mener? Men klart jeg savner henne, og jeg er helt stressa den dagen jeg skal hente henne, fordi jeg gleder meg helt vilt! Ganske deilig det også. Og "friuka" gjør at jeg gjør unna mine ting da, og kan prioritere henne hundre prosent når hun er her.
SK&Maylen Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Første helga jenta mi skulle vere med pappan sin, så gjekk eg ut og drakk meg full, for å ha anna å tenke på, hehe, høres kanskje barnslig ut.. MEn etterkvert så fant eg ut at det var utrolig herlig å vere meg når ho var borte, men var skikkelig rart første gangen, det skal sies, nå går det greit! =)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Husk at det er ikke farlig å savne ungen sin npår den ikke er sammen med deg! Dete r normalt og sunt så lenge det ikke setter deg fullstendig ut:) Se fram til en helg hvor du kan sove lenge, spise når du vil, ta en tur på byen, pleie deg selv osv:)
mamman&andrea Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Jeg pleier ofte sitte med dårlig samvittighet dagen før hun drar til pappan, over alle tinga vi ikke har fått gjort. Alt fra å dra i parken til å sitte å teine. Savner henne selvfølgelig, men jeg vet hun trives der hun er, og det letter veldig på trykket. Får gjort en del ting mens hun er borte, så tida går fort.
Korse76♥ Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes det er godt med to frikvelder, tid og anledning til å gjøre det jeg har lyst til og bare være meg selv. Er utrolig godt når hun kommer hjem da :-) Har hatt det sånn i 5 år så det er jo en vanesak også. Lange ferier (14 dager) er det verre med for min del, da er huset tomt og rart.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2006 #8 Skrevet 13. desember 2006 barna mine har ikke samvær med far så jeg har de 24-7.....med den faren de har er jeg glad han ikke har de, han får ikke ha de uten tilsyn, så da vil han heller ikke ha dem.... Men jeg skulle ønske at barnefar var annerledes og var voksen nok til å ha dem annenhver helg og at jeg var trygg på det....
M by M Skrevet 13. desember 2006 #9 Skrevet 13. desember 2006 Faren til dattra mi bor i oslo og har henne første helga i mnd og tredje uka som da går fra fredag til søndag, samlet 9 dager i strekk. Det går helt greit. Det er en vanesak. Onsdagen i den uka han har henne, begynner jeg å savne henne veldig og er i bedritent humør helt til søndag og hun kommer hjem. Da blir jeg litt fraglete rett og slett. Men det går jo greit. Jeg vet jo at det er bra for henne å være sammen med pappaen sin. Selv om jeg tror det er slitsomt med så mye frem og tilbake for henne siden hun bare er 17 mnd. Jeg syns jo det er deilig å kunne gå på kafe med venner, sove lenge, ha kjærestetid og slikt også. Det er ikke noe feil i å tenke litt på seg selv og synes det er deilig med barnefri også. Selv om alle mødre vil vel helst ha barnet sitt hos seg hele tida.
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 13. desember 2006 #10 Skrevet 13. desember 2006 Tar meg en skikkelig"utblåsning" på byen.... Funker fett det:)
camilla^ Skrevet 14. desember 2006 #11 Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes det er veldig deilig når de er hos pappan sin. De er der ikek mye og ikke lenge av gangen, så de gangene de er der prøver jeg å slappe av. Late meg på sofaen, men det ender som oftes med å gjøre alt jeg ikek har rekt når ungene er her. Men det har blitt mer deilig å ha litt alene tid nå etter at jeg fikk meg kjæreste.Ha litt tid til å bare være kjærester, uten alle ungene våre. Fire unger blir det mye liv av, men det er veldig koselig siden alle leker så bra sammen. Men noen små pustepauser innimellom er godt, men de må ikek bli for lange. En helg er nesten for lenge til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå