Gå til innhold

lys julekakedeig fra ikea...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hahahahahahhahahahah

jeg kjøpte sånn jeg, men hva slags deig er det+ hva skal man lage av den da?

er det en slags serinakakedeig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke noe som heter kakemenn som er hvite tro?

 

 

Har ikke stor peiling på julebakst jeg, men det har jeg da hørt om:-))

Skrevet

joda det er jo det

de er ikkeno gode ha ha ha ha.... kanskje det er sånn deig jeg har kjøpt - jeg ler inni meg... jaja, julemorra det er meg!

Skrevet

He he he, jeg liker heller ikke de......men så er jeg igrunn ikke så veldig glad i tørre kaker. Men gi meg en Delfi-kake, noen klissete risboller eller en skikkelig seig kransekake..........namnamnamnam......;-)))

Skrevet

Enig med dere er ikke så godt med tørre kaker,drømmer om den derre ålesund namme kaka som du og fruen snakket om klatten..må få tak i oppskrift på den!!!!

Skrevet

Jeg har søkt på nettet men klarer ikke finne noe lignende!

Men er du god til å lage sånt?

 

Den består av mandelbunn, så et tykt lag med blodappelsinfromasj, oppå der et litt tynnere lag med sjokoladefromasj og på toppen en nydelig, mørk og blank sjokoladeglasur..............ååååååå den er himmelsk!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

tror jeg skal prøve meg på noe lignende..sette sammen noen oppskrifter høres så utrolig god ut. Jeg er så svak for kombinasjonen sjokolade og appelsin..mannen min jobber på kafe/restaurant skal spørre konditoren der:)

Skrevet

Om du får den til så må du gjerne dele oppskriften med meg:-) Lover å ikke si den til noen..........hihihi;-))

Skrevet

Følg med på den lange tråden NÅ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...