dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 hahahahahahhahahahah jeg kjøpte sånn jeg, men hva slags deig er det+ hva skal man lage av den da? er det en slags serinakakedeig?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Er det ikke noe som heter kakemenn som er hvite tro? Har ikke stor peiling på julebakst jeg, men det har jeg da hørt om:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 joda det er jo det de er ikkeno gode ha ha ha ha.... kanskje det er sånn deig jeg har kjøpt - jeg ler inni meg... jaja, julemorra det er meg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 He he he, jeg liker heller ikke de......men så er jeg igrunn ikke så veldig glad i tørre kaker. Men gi meg en Delfi-kake, noen klissete risboller eller en skikkelig seig kransekake..........namnamnamnam......;-)))
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Enig med dere er ikke så godt med tørre kaker,drømmer om den derre ålesund namme kaka som du og fruen snakket om klatten..må få tak i oppskrift på den!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har søkt på nettet men klarer ikke finne noe lignende! Men er du god til å lage sånt? Den består av mandelbunn, så et tykt lag med blodappelsinfromasj, oppå der et litt tynnere lag med sjokoladefromasj og på toppen en nydelig, mørk og blank sjokoladeglasur..............ååååååå den er himmelsk!!!!!!!!!!!!!!
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 tror jeg skal prøve meg på noe lignende..sette sammen noen oppskrifter høres så utrolig god ut. Jeg er så svak for kombinasjonen sjokolade og appelsin..mannen min jobber på kafe/restaurant skal spørre konditoren der:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Om du får den til så må du gjerne dele oppskriften med meg:-) Lover å ikke si den til noen..........hihihi;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 Følg med på den lange tråden NÅ!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå