JuliLinda Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Var hos lege i dag, er visstnok 8 uker på vei, altså i min 9. uke. Ettersom jeg har hatt veldig uregelmessig menstruasjon mener jeg det er vanskelig å sette noen termin. Den siste menstruasjon jeg hadde var kortere enn vanlig. Legen min ville ikke gi meg en tidlig UL, hva er liksom kriteriene for å få en tidlig UL? Er selv redd for at jeg er lengre på vei ettersom jeg allerede sliter med å få på meg buksene mine....:-) Rare greier.
VinterSol+2 Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 du er antagelig litt oppblåst. det er helt normalt å føle at buksene er trange! Tidlig UL er en form for innvendig UL som du får dersom de mistenker at du er gravid utenfor livmor, at fosteret er dødt eller lignende, så bare vær glad du slipper! Du får UL fra du er 12 uker på vei og utover, normalt rundt uke 16 tror jeg. du må vel ikke vite termin før det, må du det da?
JuliLinda Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Neida man må vel egentlig ikke vite det før, det er egentlig bare jeg som stresser litt for å komme meg over de her liksom kritiske 12 ukene:-) Bekymrer meg nok lii unødig til tider:-)
VinterSol+2 Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 men da er du iallefall sikker på at du er minst 12 uker på vei da, når du er der;) ikke unormalt å bekymre seg litt, det gjør vi vel alle. men husk at det er best for barnet at du prøver å la være, og "fyller livmoren med masse kjærlighet" som noen sa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå