Gå til innhold

Må putte inn sutten igjen gjennom hele natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er så slitsomt! Bør jeg gi etter, eller har jeg mer igjen for å ikke gjøre det og la han grine til han sovner av seg selv igjen? Føler ikke jeg kan holde på sånn...Kan jeg på noen måte lære han av med denne uvanen? I tillegg til dette spiser han 1-2 ganger hver natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på ditt jeg, så håper vi noen svarer :)

Skrevet

Ja, vi får håpe noen har barmhjertighet med oss nattevåkere..

Skrevet

Kan du ikke prøve å legge han til å sove uten smokk da? Kanskje han våkner fordi han hadde den da han sovnet og så plutselig er den borte..? Vet ikke jeg, men er igrunn det eneste jeg kommer på av råd...

Skrevet

Skulle ønske det var slik, men smukken er vi dessverre helt avhengige av;) Har vurdert å binde den fast til ørene, men fant ut at det kanskje ikke ville blitt noe suksess.

Skrevet

hvor gammel er han? har han begynt med grøt?

Skrevet

Å,nei ikke gjør det! sikkert ikke bra med tanke på kvelining og sånn.. tenk om han skulle bli tett i nesa også sitter sokken helt fast... ikke bra tror jeg!

Skrevet

Haha, har tenk samme tanken selv - bare bind den fast, å ferdig med saken! ;) Men som du sier - tror neppe at det hadde blitt noen suksess! Jeg mistenker faktisk vesla for å spytte den ut sånn for morro, for hun ler alltid veldig godt før det kommer det et hyyyyl..

Jeg holdt på å gå bananas her en dag, hun spyttet den ut hvert 5 minutt - om ikke mindre! Til slutt så tok jeg hele smokken å pælma den til gokk.. Så nå prøver vi å få lagt' a uten smokken da, hun har jo funnet tommelen sin nå.. Så det går så der, hun sover etterhvert (vel og merke uten å skrike, men hun sutter enten på hele hånden eller bare tommelen - og det fungerer visst her) og hun sover faktisk fra ca 11 til omtrent kvart over 8 hver natt..

Har egentlig ingen råd å gi, hehe.. For jeg bare ga opp til slutt - man kan jo ikke sitte våken hele natten for å dytte inn smokken igjen - det sier seg jo selv!

Skrevet

Han er 3 mnd.

Noen har foreslått at jeg skal gi han litt velling på kvelden. Men han har hatt kolikk, så helsesøstger mente jeg måtte vente helt til han var 6 mnd med å gi han noe som helst annet enn melk.

Jo,har jo også vurdert å ikke gi han smokken på kvelden. Men når kvelden kommer så kan jeg ikke tenke tanken på mange timer med vræl før han sovner. Så det forblir bare med tanken! Jeg og barnefar er ikke sammen, så jeg må liksom ha de kreftene jeg kan få til neste dag.

Men i forhold til å gi velling på kvelden da, ville dere prøvd selv om helsesøster mener at jeg ikke skal gjøre det?

Skrevet

Han er jo bare 3 mnd.... Det er vel helt normalt at de spiser opp til 2-3 ganger hver natt?? Kanskje det rett er slett ville hjulpet å gi han mer pupp på natten, sånn at han sov roligere?

Skrevet

Hei, ville bare si at akkurat sånn har vi det også!! Hun våkner endel ganger gjennom natten, kun for å få sutten. Smiler som en sol når vi kommer inn, men som du sier det er slitsomt!! Lurer på om det kan være lurt å ta en runde med å la henne grine en stund!! Jeg er i tvil jeg også, håper det kommer noen gode råd til oss her:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...