Gå til innhold

flere som ikkje har lagt på seg så mye???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 22 og har lagt på meg 2 kg...

jordmora synes at jeg har lagt på meg lite.

hva med dere?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 20 og har lagt på meg 3-4 kg. Det er ikke så mye, men jeg er ikke bekymret... de fleste kiloene kommer de siste mnd.Noen legger ikke på seg i det hele tatt! Ei jeg kjenner gikk NED 10 kg under svangerskapet. Ikke fordi hun kastet opp, men fordi hun var overvektig og ungen tok all den næring den trengte... Så bare slapp av, ungen tar det den skal ha :) Men det er sikkert greit at du følges opp. Har du vært til UL og sett hvor stort barnet er? Uansett, lykke til :)

Nursen

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har gått opp 4-5 kg... er veldig fornøyd med det iom at jeg er godt over normalen fra før av...

Skrevet

Er i uke 26 og har lagt på meg 2kg.Tror jeg tar av,og at det bare er magen som vokser,spiser normalt.I sist svangerskap la jeg på meg 20 kilo så dette var anderledes enn sist gang.

Skrevet

er 25+2 og har ikke lagt på meg mer enn 4 kg..

syns dette er litt lite jeg da..

Skrevet

Uke 25 og 2,5 kg. Regner med det øker kraftig etterhvert....:-)

Skrevet

Er i uke 20 og har gått ned 5kg fra startvekta(74 kg-175cm)

Regner ikke med den altfor store vektøkning i ukene framover.

Er ikke sulten,må tvinge i meg mat.

Skrevet

Jeg er 20+5 idag og har gått ned 3 kg.

Er på vei opp igjen nå, gikk ned mye pga kvalme, men regner med at kiloene er rett rundt hjørnet nå;o)

Skrevet

Er 20 uker i dag, og har gått ned 2 kg, men det kommer vel :(

Skrevet

Er i uke 24 og har lagt på meg 1 kg. Men hadde litt for mye i utgangspunktet, så det bekymrer meg ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har ikke gått opp noe enda. Nå hadde jeg noen ekstra kg fra før og har vært dårlig. Tar det helt med ro ang vekten, vet at jeg kommer til å gå opp en del fremover og ungen får det den trenger.

Skrevet

Er i uke 18 nå og veier 2 kg mindre enn utgangspungtet. Men jeg var veldig kvalm med oppkast en periode og gikk da ned ganske mye.

Skrevet

Er 20+0 uker nå og har lagt på meg to kilo. Starta med å gå ned tre, så jeg er fremdeles en kilo i minus. Så lenge magen vokser så er alt bra :)

Skrevet

Jeg er 27+4 og har lagt på meg 4 kg. Er faktisk bare 2kg mer nå enn da jeg ble gravid, for jeg tok av 2kg i første trimester pga kvalme og dårlig matlyst.

Skrevet

Jeg er 23+0 og har gått opp 1 kilo. Bra, sa legen i går. :)

Men jeg har veldig mange kilo fra før av, så jeg bør nok gå opp minst mulig. Har vært kvalm ut uke 22 forresten...

Men å gå ned 10 kilo i løpet av svangerskapet hørtes skummelt ut. Hun må da vel ha vært ganske slapp selv? For ja, ungen tar til seg det den trenger (av det den får), men det går ut over deg. Det er klart at klarer man ikke å holde på mat så går det sånn, men man bør ikke bruke graviditeten som en slankekur uansett hvor overvektig man er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...