Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Ville bare gi deg en SUPERSTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR bamseklem jeg:-))) Ser at du kan trenge det vennen min, og jeg håper du får tilbake gaven fra mamman din!!!! Flinke deg som ringer radio og greier - det dukker sikkert opp igjen:-)) Og du..........bare gråt du.......det er godt og sunt å gråte kan jeg fortelle deg, for å fortrenge følelser er farlig og dumt..........så gråte du.......vi er her og trøster deg vi:-)))))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 det er fint, nå måtte jeg gråte igjen og igjen........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Bare gråt du.............den stopper når du har fått ut de dumme vonde følelsene de.........:-)
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Åååå!! Jeg ble litt trist når jeg leste om pakka di jeg også!! Hadde det bare vært en blomstervase eller noe sånt så hadde det ikke vært så farlig! Kanskje det skjer ett lite julemirakel og at du får igjen pakka di! Vi krysser fingerene for det!!!! xxxxxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå