Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 dyr, men ikke ulver spesielt, er mot julemarsipan, liker ikke å kle seg ut i spesielle drakter (altså ikke phantomet;-) Jenter, nå kan vi begynne å lese gamle innlegg!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 dyr.... var det ikke hundesalg ute og gikk her for litt siden?P?? det kan jo også ha sin årsak... at man ikke kan ha huset fult av hunder mener jeg:-)
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Hva med Montebello??? Er det bare ett flyktig minne som dukker opp fra modenfesten, eller er det underbevisstheten som sier noe...hmmm...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2006 Fruen fra Montebello skylder på brokk hun!
ettbarnsmammaen Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Skylder på??? Grrb%x##&xz£%%#.....hrmpf.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 He he he, ja, vi vet jo ikke om det er sant!!! Kanskje du lurer oss og er den anonyme vet du;-))
ettbarnsmammaen Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Ja, hvem vet, så lenge vi alle gjemmer oss bak hver vår datamaskin og heller ikke går på treff ;-))) Men det er jo noen her inne som har sett den flotte magen min med den fine utstående navlen, da! (Har forresten også hørt at en får stor mage og utstående navle når en er gravid.) Forresten, hvor gamle er sånne babyer før de legger merke til det som er annerledes? Nussa (11 mnd i morgen!!!!!!) skal alltid bort å plukke på navlen min når hun får øye på den. Det er akkurat som om hun sier: "Så rar navlen din er da, mamma!"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2006 .............fniiiiis............synes du bør ta en test jeg;-)))) He he he, tenk om du rett og slett er gravid:-)))
Blomman Skrevet 11. desember 2006 #10 Skrevet 11. desember 2006 da tror jeg nussa har en ufødt tvilling der inne... for Pregnantas mage tror jeg har vært sånn en stund . hehe neida Pregnata tuller nok ikke med dere
ettbarnsmammaen Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Nei! Man skal aldri si aldri! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå