Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Har en sønn på 3 år, en datter på 2 år. En niese på 7 år. I tilegg 2 nevøer på 2 og 4 år. Har KJEMPE godt forhold til alle. Hmmmm... kirken er lang og bred og har mulighet til alle ungene. Men er jo stort sett gutter, hva med KUN min datter??...hmmm men da synes jeg synd i gutten min, vil jo gjerne ha han med.... Kun min datter og sønn? litt lite, litt "assymmetrisk" med to? Eller kun min datter og kusinen på 7 år? Har en god veninne med jentebarn på 4. Men vil helst bruke mine egne og familie...... Så, rotete dette, men hva sier dere??? :-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hei! Begge barna deres MÅ selvsagt være om du skal ha brudepiker/svenner mener nå jeg, å bare velge en ville vært helt feil for meg iallefall. Og hvem sier at to er usymmetri??? Vi skal ha vår datter og en gutt vi passer når vi skal gifte oss- synes egentlig det er greit å ikke ha flere og jeg da. Hadde tenkt å ha en større jente også til å leie disse to små, men da blir det "feil" i forhold til hvem, og om vi velger en fremfor en annen osv... Så satser på at det går bra, og vil de ikke, ja så tar vi det på sparket der og da. Ingen krise det heller, må regne med litt når det er små barn med. Har du like godt forhold til alle nieser/ nevøer, synes jeg kanskje det blir rett å ha med alle disse ogrå om du vil ha flere enn to mener jeg. Hvilket kjønn det er synes jeg inne spiller noen som helst rolle, men det er min mening da...
Labbetøs Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Jeg kan ikke tenke meg noe søtere enn din lille gutt som geleider lillejenta di ned midtgulvet. Hun som brudepike og han som brudesvenn. Det er jo helt ideelt (hvis gutten din er for liten til å geleide jenta di ned midtgangen alene så ffår de bare få litt diskred hjelp. De vil uansett være så søte hånd i hånd opp midtgangen at ingen vil legge merke til hjelperen.) Syns du skal ta dine egne to. Det hadde jeg gjordt i hvertfall. :-)
Enitsirk79 Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Jeg synes begge barna dine skal bli med. Det virker kjempeflott synes jeg. Og skal du ha med flere bør alle (både nieser og nevøer) få være med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå