mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Så feil kan man ta... Knerten er 10 mnd. her var det snakk om 6 mnd siden fødsel. Bekkenløsningen min er så kraftig, at et nytt svangerskap nå hadde vel gjort meg invalid. Og det er ikke ønskelig. Så nei, jeg lykkelig, men ikke i lykkelige omstendigheter. Da var en til utelukket....
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 ååååååååååååååååååååååååååå du var jo mitt heteste stalltips, søren klype altså.... :-) Godt du er lykkelig i alle fall!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Her inne driver vi med omvendt justis - nemlig det at ALLE ER SKYLDIGE inntil det motsatte er bevist:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 elimineringsmetoden heter det... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Problemet er jo at vi ikke klarer å eliminere noen som helst, fordi vi egentlig ikke kjenner hverandre SÅ godt ennå, og at vi ikke ser alle og kan bedømme ut fra om de ser gravidlysendeellerkvalme ut:-)) Kanskje alle må legge ut bilder så vi kan bedømme.........hehehehehehe.......................eller kanskje ikke;-))
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Hahahahahah, bilder hjelper i hvert fall ikke!!! Jeg ser jo ut som en opplåst julenissesekk, stappa full av julemarsipan, pepperkaker og mandariner
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 He he he, og jeg ser ut som jeg er mye lenger på vei - altså ikke nygravert;-))
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #8 Skrevet 12. desember 2006 Himmel, MANDARINER har jeg helt glemt å spise!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå