Gjest Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Når min nevø nett var begynt i barnehagen hadde dei lært sangen om alle dyrene i afrika. Nevøen min kunne ikkje snakke så godt enda. Eg og syster mi (mor hans) fekk store auger når den lille gutten stemte i med orda "A fitta" ... Har aldri gløymt den. Den same guttungen har gjekk på søndagsskulen når han blei litt eldre. Ein dag hadde han sagt til oldemor si med undrande blikk men s han peikte opp på himmelen; "Veit du at det bur folk der opp?"...Nå som me snart får vår egen liten baby og den vekser opp kjem det nok mange slike gullkorn og det er jo så søtt syns eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå