Gå til innhold

Er bekymret.. Magen blir mindre og vekta går ned....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 22. Har vært mye stress i det siste, og jeg har vært i super dårlig form. Er gravid med nr. 3, og det har vært et relativt slitsomt svangerskap i forhold til guttene.. Venter jente denne gang.. Er svimmel, hodepine, mye hjertebank og ikke så bra matlyst. Hvis jeg går mye, kjenner jeg det godt i nedre del av rygg, stråler ned i foten.

Jeg har gått opp 7 kg på disse ukene, men nå i det siste har vekta snudd, og magen er blitt mindre.. Noen som har erfaringer med dette? Kan det være normalt?? SKEPTISK...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert ikke noe galt med babyen din, men jeg synes som hovedregel at hvis man faktisk er bekymret så skal man sjekke det hos legen sin. Jeg synes du aller mest skal ta en prat med legen for din egen skyld, slik at du orker å være mor for gutta dine etter jobb også...hvis du jobber da. det er jo ikke sikkert. Ståling ned i foten kan vel være bekkenløsning?? Ring nå du for å slippe å bli ekstra stressa av bekymringen også.

Skrevet

Er det lenge siden du var på kontroll? Svimmel og hodepine kan vel tyde på høyt blodtrykk, som igjen er typisk tegn på at du stresser for mye. Høres ut som om kroppen sier fra om at den vil ha det litt roligere nå.

Dersom du stresser mye og har dårlig matlyst, er det vel ikke helt unaturlig om du går litt ned i vekt. (Har ikke erfaring her, bare synser litt). Om det er farlig kommer jo litt an på utgangspunktet, men å gå ned så langt ute i svangerskapet er vel ikke ønskelig for de fleste?

Tror jeg ville tatt en telefon til lege/jordmor for å sjekke at alt sto bra til både med deg og den lille. Så slipper du i alle fall å bekymre deg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...