Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Var det koselig med østlandstur? Fine damer og søte minier? Dumt jeg ikke kunne være der Kos å treffe familien din? Var guttene i schlæget? Er du glad i dag?
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 det var mange..... :-() Det var veldig kosleig med østlandstur, et døgn hos phantomet, 4 timer med bestisen, og et døgn hos mamma- det siste døgnet klarte jeg å treffe ca 20 stk som jeg kjenner at jeg savner, men det var godt å se dem! På treffet var det fine, rare søte gode damer som gjorde meg glad i hjertet ( vi fikk jo brokk hele gjengen til slutt :-)....) og veldig fine søte unger altså, men det kom vel ikke som noen bombe? Veldig dumt du ikke kunne komme, men vi treffes en annen gang vettu.... Familien er alltid koselig å treffe, også er det nok etter ei stund :-) Jeg er av dem som er velidgig glad i familien min, skulle ønske vivar en sånn blid og glad familien som spiller spill, lever i troen om at vi er det, finner ut at vi ikke er det og er ferdig etter et døgn eller to. De er gode å ha , og jeg er glad i dem, men det er fint vi ikke bor i samme hus... :-) Nå er jeg litt usikker på hvilke gutter du snakker om, mrn jrg ksn jo fortelle om et par jeg kjenner. Han på 6 ble jo med over etter dåpen så der hadde han vært ei stund - veldig blid og glad for den turen var han. "Livet i snøen er herlig!" Han dritgreie pappan, er rett og slett sjuk. og det har han vært hele turen vår, så vi kom hjem til et hus som sto på hodet og en mann med omgangssyke... Jippi! Jeg er verdens aller verste kone for jeg blir skuffa og sint og trist og sliten - jeg er ikke snille med syke mannen i det hele tatt... bare sinna. Jeg er trist i dag egentlig... Jeg glemte igjen en julegave på flyplassen, den som var fra mamma til meg. Det var selvfølgelig den aller fineste gaven, for i år hadde hun samlet sammen alt jeg har laget av tegninger fra jeg var baby til jeg ble stor, og det skulle jeg få. Men den er stjålet såklart... så jeg gråter og er trist og sliten og sint egentlig.... men når jeg får snakket litt med dere så er jeg gladere i magen. enn du? hehe
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Koselig - veldig vanskelig ord, skrives alltid feil, jeg tror jeg skal skrive inn et forslag til norsk språkråd og anbefale ny stavemåte, kosleig er nemlig mye lettere å skrive... :-)
Gummelillan Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Huff! Hvem kan ha glede av å stjele noe sånt da??? Ring flyplassen og etterlys den. Ring P4 og Kanal 24 og be de etterlyse den. Skjønner at du blir deppa! Sånn er jo bare sååå koselig da å se på. Stooooooor trøsteklem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har startet dagen på flyplassen i dag... var rundtomkring i en time, men ingen pakke var å se... De trodde nok det var et maleri, for det ser sånn ut i størelsen, men inni er det jo bare tusen barnetegninger.... fader altså, tenk om de blir kasta, det blir de sikkert...
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2006 Ååååå, krise med julegaven!!! Ring rundt - radio, hittegods og rundtomkring med beskrivelse!!! Så synd med syk dritgreipappa, men så fint at den lille/store gutten har det fint, det var bra!! He hem tenkte du hadde en minigutt også, emn det er jo ei snuppeline!!! Hun har det vel fint, det pleier de å ha, bare de får nok pupp og kos Vi har det fint, men litt hektisk før jul. Min kjære mamma var på besøk fra torsdag til lørdag, derfor så lite dibbing på meg. Vi har KOOOOOST oss veldig - spesielt mormor og Karosnuppa. Mini hadde fri fra barnehagen på fredag og var bare sammen med mormor!! På torsdagskvelden var Karopappa ute, så da satt mamsen og jeg på verandaen med vin og giftpinner og skravla hele kvelden... Nå gleder jeg meg til jul!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Det hørtes veldig veldig koselig ut... Neste gang vil jeg være med! Nå har jeg snakket med verdens sureste politimann på flyplassen, også har jeg snakket med verdens blideste dame i radioen... det hadde vært stas om den dukket opp....
Superlis Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Ble lei meg på dine vegner!!! Håper du får gaven din igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lykke til!! Og syke menn er pyton,ikke noe å rope hurra for,kos kos til deg du trenger det )))))))))))))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 takk.... for jeg bare gråter................ en klem er fint, selvom ikke no av det jeg opplever er spesielt fælt, så er summen litt overveldende akkurat nå....
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2006 En klem fra meg også!! Det er bare godt å grine av og til, men jeg håper du kan smile litt innimellom da! Knus og kos litt med småttisene
phantomet Skrevet 12. desember 2006 #12 Skrevet 12. desember 2006 Kjære gode dritgrei... Så trist å høre om gaven som forsvant... Skjønner at du er trist... Sender deg en trøsteklem og håper mirakler skjer slik at gaven kommer til rett igjen!!! (Jeg kan godt sende deg en anis-pinne som trøst altså.....)
Urtete Skrevet 12. desember 2006 #13 Skrevet 12. desember 2006 Stakkar lille dritgrei-vennen!!!!!!!!!!! Dette var trist lesning! Jeg krysser fingrene for at du finner igjen gaven din! Ingen hvilken som helst gave heller! For en fin mamma du har som har tatt vare på tegningene dine - og som har laget julegave til deg av dem:-)) Du skal se det ordner seg! Har du prøvd å kontakte aviser, radio osv som de over her har foreslått? STOOOR TRØSTEKLEM TIL DEG FRA MEG!!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2006 #14 Skrevet 12. desember 2006 Hei jenter, nå har jeg snakket med lokalradio og lokal avisen, så får vi se hva som dukker opp....
Urtete Skrevet 12. desember 2006 #15 Skrevet 12. desember 2006 Jeg krysser fingrene for at du lykkes!!!!!:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2006 #16 Skrevet 12. desember 2006 En anispinne er alt jeg ønsker meg Phantomet.... så jeg sier ikke nei takk! ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2006 #17 Skrevet 12. desember 2006 Takk min venn, du er snill!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #18 Skrevet 12. desember 2006 Og jeg lurer på hva en anis-pinne er jeg ;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2006 #19 Skrevet 12. desember 2006 he he... en anispinne... det er er bitteliten tørr tørket pinne fra en anisbusk, som av og til gies bort i bursdagspresang til barn som egentlig ønsker seg lakris.... :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. desember 2006 #20 Skrevet 12. desember 2006 *ler høyt her* Mente du det seriøst???
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2006 #21 Skrevet 12. desember 2006 jeg fikk det i gave da jeg var fire år, og det eneste jeg ønsket meg var lakris.... trist men ufattelig morsomt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. desember 2006 #23 Skrevet 12. desember 2006 Men lakris er jo nydelig godt da:-))) Lakrisbåter, lakrisfisk, lakris med sjokolade rundt, lakrisstang....................masse god lakris..........:-))
Urtete Skrevet 12. desember 2006 #24 Skrevet 12. desember 2006 Dette hørtes ut som søt lakris....., og det er jo godt det, men SALT lakris er enda bedre!! ;-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 12. desember 2006 #25 Skrevet 12. desember 2006 lakris er godt! både salt og søt... men anispinner..... det er ikke så godt... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå