Karomamma Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Nå har jeg altså forklart meg i de andre innleggene, så jeg regner med at jeg herved er utenfor mistanke. Og for dem som har sett meg i action på fest, er det vel klinkende klart at vi ikke har planer om noen småttis i hverken nær eller fjern fremtid... Jeg har noen alternativer: Først trodde jeg på enten en trønder i Oslo som er en super variant av noe ELLER en gudinne som nettopp har kjøpt seg nytt hus. Men... når jeg ser på de anonyme innleggene, er det bare én som bruker parentes uten mellomrom før og etter. Da tenker jeg på en mamma som har bodd i utlandet og nå bor nordpå. Men... hun har en på 5 år også, i tillegg til en småttis. Og forresten så kan jo hvem som helst skrive anonymt for å villede oss... Så egentlig veit da rakkern! Gurimalla, så irriterende!!
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2006 Har forresten en kandidat til - flagg flagg....
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2006 Okei, da er det ikke henne...
dritgrei hei hei! Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 he he he he he he frank frank frankfrankfrank!
Gummelillan Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har snart gitt opp, jeg. Drømte en helt absurd drøm i natt hvor halvparten av dere var med og det sa meg vel egentlig at jeg blir litt vel engasjert her... Men jeg har alltid blitt gravid på høsten selv også da og i år er jeg ikke det... Sikkert litt sånn rasle, rasle av eggstokkene her ;-)
♥Snulder Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Skriker du på gubben min nå da??? Han er garantert ikke gravid assa!!!
Little Miss Naughty Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 tenkte du på meg Karomamma så må jeg dessverre skuffe deg. Har en liten stav i armen så her blir det ingen ting på 3 år ,hvis i det hele tatt ;-)
Karomamma Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2006 He he, jeg gjorde det. Miss Naughy! Så i noen gamle innlegg at du brukte parentes uten mellomrom, men det kan jo ha vært en typo. Så smart var jeg da, lizzom. Huff, dette er vanskelig altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå