Gå til innhold

Bare jeg/vi som IKKE har tenkt på navn enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle har navnene klare jeg ;-) Vi aner jo ikke om det blir gutt eller jente og vi har jo goooood tid enda tross alt. Så klart et og annet navn har streifet tankene mine, men jeg, eller vi, har på ingen måte satt oss ned og virkelig diskutert navn enda eller kikket på hva vi liker. Er det bare oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har heller ikke funnet noe navn. Men denne gangen skal mannen min finne et... (jeg må være enig da). Sist så hadde jeg navnet klart leeenge før jeg ble gravid. (egentlig siden jeg var 15år;) hehe...

Så det bare MÅTTE bli en jente. Hadde det på følelsen hele tiden og.

Denne gang aner jeg ikke hva det blir. Må vente til UL før vi tenker noe mer på det tror jeg. Håper på å se hva det er.

Skrevet

Ikke vi heller! Synes det er vanskelig med navn på nr 3, det skal jo klinge godt sammen med de andre, og være litt i samme gate! Satser på at det blir lettere når vi (forhåpentligvis) får vite kjønnet 22.desember!

Skrevet

Hei.

vi har heller ikke noe navn. Og dette er førstemann. Hadde det vært jente var navnet klart før hun ble unnfanget, pga tradisjoner. Men guttenavn har vi ingen tradisjoner på, så det har vi ikke klart å finne.

Er bare kommet halvveis så vi har ennå noen måneder å finne et passende navn.. dessuten synes jeg det er greit å se gutten min før jeg kaller ham noe som helst...

Skrevet

Jeg er i uke 27, og vi har heller ikke funnet navn enda. Vi har tenkt, og noen forslag har kommet, men enda har vi ikke funnet noe vi har blitt enige om.

Skrevet

har nok ikke noe navn klart her heller..

er jo så vanskelig????

er jo noen navn vi syns er penere enn andre men har ikke funnet NAVNET enda..

Skrevet

Vi har ikke funnet navn enda... Jeg har mange forslag, men mannen er ikke helt enig. Jentenavn er vi helt enige om, men det hjelper lite når det er en lillebror i magen. Har heldigvis ennå noen uker å bestemme oss på.

Skrevet

No er jo vi på førstemann, så då tenkjer ein kanskje på namn tidlegare. Men vi har jo visst kva namnet blir om det blir ein gut sidan vi gifta oss, sidan vi følger meksikansk namnetradisjon der første gut får same namn som faren. Så der er det ikkje mykje slingringsmonn. Jentenamnet har vi vel eigentleg klart, fordi vi likte det så godt med ein gong vi fann det på - så det ser ut som vi har namna klare ja.

Hadde nok ikkje hatt gutenamnet klart om vi ikkje skulle bruke mannen min sitt namn då, det kjem til å ta mykje lengre tid å bli einige med nummer to om det også blir ein gut (veit ikkje om det blir gut no altså)

Skrevet

Vi venter nr 3, og vi har ikkenoe navn klart. Jeg har tenkt på et par guttenavn, men det er det. Da de andre kom visste jeg det på lang tid i forveien hva navnet skulle bli. Så god tid i forveien at hadde eldstemann blitt jente hadde han hatt jentenavnet lillesøsteren har...he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...