Mamsen86 Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 .. its me - undercover! Mohaha! Neida - men bytter nick fra og med NUH - drittlei det gamle.. Hah - nå kan dere lure på hvem jeg egentlig er nå, tihihi! *Dårlig Natthumor* Men det er meg, Mami2o-bla-bla-bla-bla-bla.. God natt!
Mamsen86 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2006 Dæven, det var skikkelig rart å se meg selv med et annet nick..
Me myself and I Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 ååå.. jeg som synes du hadde sååå fint nick.. Men det nye nicket var også fint:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Skal prøve å huske på! ;o) Rart hvordan folk blir det man er vant til liksom, du er jo mami!!! )
Mamsen86 Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Hehe, ja det er akkurat som om at jeg plutselig skal begynne å kalle meg for Berit i det daglige liksom, jeg er jo en trofast DiB-vanker og Mami er jo på en måte "navnet" mitt, tihi - men jeg var bare så leeeeei av det nicket! Så trengte en liten forandring
små Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 nei nei nei, du må jo ikke bytte nick..hvordan forventer du at vi surrehuer (les: meg) skal huske det? jaja..du får tilgi meg hvis jeg kaller deg mami20 da;)
små Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 Du går inn på "din egen side", så "brukerinformasjon", og så skriver du inn nytt nick... Noen ganger får man opp feilmld, og da må man sende en mail til dinbaby.com og be de om hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå