Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #1 Skrevet 11. desember 2006 Tenkte jeg skulle skjekke hvor preferansene ligger. Jeg beynner : rt reagensrør fra danmark :-) eller snill, engasjert, involvert, at jeg er super-duper, god økonomi og trives i jobben sin.mange venner , og normalt forhold til sin egen mor,,, pluss for XC 90 og landsted,'' mellom 33-40år Var vel ikke så veldig gale..
SK&Maylen Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Hehe Snill, beina planta på jorda, trofast, komfortabel med og kjenner seg sjøl, stabil, klar for å stå stille ei stund, mamma med penger Kreativ og avslappa Mange venner er jo ett must, så han ikkje er avhengig av meg! Mellom 23 og 30
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Min perfekte mann: Liker barn, men vil ikke ha egne. Et sted mellom 28 og 33 år. Glad i livet, mennesker, opptatt av hva som skjer, samme type humor som meg, litt geek, liker å reise, aktiv med sport og ute i skog og mark. Bodd for seg selv en lang stund slik at han ser forskjell på feiebrettet og stekepanna. Har en mor som beskymrer seg om sitt eget liv, ikke lever sønnens.
Gjest marie-s Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 He he he han må se bra ut i mine øyner. Le og ta igjen når jeg kaster en snøball i nakken hans, men siden snøen ser til å utebli fra Oslo i år får jeg vel heller forsette med min lette hobby....nemlig sipre gele opp på veggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå