Gå til innhold

Er så baby syk.


Mamsen in tha house

Anbefalte innlegg

Har så lyst på en liten til.. Men må vel skaffe meg mann å utdanning først. Føler at det blir så lenge mellom snuppa å neste barn..

Jeg blir faktisk sjalu på alle de med mage og barnevogner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle snakker om at eg må få neste snart.. eg sier: eg skal ha en mann først!

Aldri om eg går gjennom ett svngerskap og sånn aleine igjen!

Men når eg har fått en mann, så kan det jo hende:)

Utdannelse har eg heldigvis, tok den ferdig med snuppa på skolebenken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke gå igjennom et svangerskap til alene.. Vil ha en mann først.. Og bli ferdig med utdannelsen. Holder på med den nå..

Men jeg føler en trang til et barn til.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eg skjønner deg, når vi no først er mammaer, så vil vi gjerne ha fleir, så vil man jo gjerne at ungene skal vere jevngamle søsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi fortalte pappaen sin i helga at jeg var gravid.. Vet ikke hvor hun har fått det ifra.. Så han gratulerte meg når han kom med henne.. Men hun sier så mye rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo mine krav.. Tar ikke hvem som helst.. Så jeg må nok vente lenger for å finne min perfekte mann.. Hvor gammel er di/din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger bare å være perfekt i mine øyne.. Jeg krever vel litt mye siden jeg fortsatt er singel, men kun det beste for snuppa mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har så å si alltid vært singel.. Hadde et lite forhold en stund før jeg vart gravid.. Nå etter jeg fikk, er jeg så kresen... Men de jeg faller for har enten dame, eller vil ikke ha dame.. Men har nå en kompis som vil bli ilag med meg om 3år om jeg fortsatt er singel.. Men får håpe jeg slepper å gå så lenge singel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei d veit ikkje ej... va sikkert noke han fant ut i farta.. han vil vel at ej skal være desperat når han kjeme på døra om 3år,,hehe

7år? ikje litt lenge d da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er for at vi laga avtalen når vi var 17 om at vi skulle gifte oss når vi var 30 om vi var singel enda, så er bare 7 år igjen!

Må no nesten håpe en har funne seg noke skaplig til da!

 

Er vi for kresne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi e altfor kresne.. vi tenke ikkje lenger berre på oss sjøl, men på ongen som må leve me mannen... So e d å finne en som e bra nok til å være "far" til ongen... D e tross alt d mest verdifulle vi he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har ett godt poeng, lever heller ett liv uten mann, enn å finne en som ikkje er verdig jenta mi!

 

Blir heller ikkje lett glad i folk eg, hr aldri blitt lett forelska eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off alt ej skreiv forsvann... får skrive på nytt ijen..

 

Jenta mi skal kun ha det beste.. Det e ikkje ken som helst som får komme inn i mitt å hinna sitt liv.

 

Ej blir heller ikkje lett forelska, men når ej først blir det, blir det ikkje gjengjeldt..

Ej e litt småforelska no.. Men han virka so uinterisert.. Når ej møte han ute på fylla virka sei han at ej e so søt å kul at han ikkje helt klare å forklare ka han synst om mj.. men dagen ettepå virka han uinteresert ijen.. Mannfolk..

 

Kor du e ifra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du e jaffal en plass fra møre!?

Er fra førde!

 

Typisk mannfolk, sliter med samma greia!

Drittfolk..

Kor gammel du er?

 

Hater sånn her katt og mus og runt grauten leik som aldri ende noken plass.. klikker.. eg er ikkje sånn at eg tørr si ka eg føler og meiner alltid, er redd for konsekvensene eg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. e fra møre.. Kjeme fra ei lita bygd, men flytta til ålesund for 5år sia ca.. Ej e 21.. Du va vel 23?

 

Ej tørr heller ikkje å sei ka ej føle.. redd for at da berre springe dei me halen mellom beina.. Trur ej må bli meir frampå.. Men ikje so enkelt det.. He aldri snakka om følesa å da e d ikkje berre å begynne å snakke om det heller...

Skulle ønske drømmemannen kom på døra å va klar for et forhold.. Men det kan ej vel berre drømme om...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og, og at man kunne stole på de, og at de kunne si rett ut ka dei meine, når iv ikkje kan..

er redd det der eg og, de som eg har sagt eg har vert glad i eller vist det til, har enten dumpa meg før vi vart i lag på en sånn måte at det vart depresjona av det, eller så har eg plutselig en unge, og er helt aleine!

 

Er ikke enkelt stole på de når man alltid har opplevd sånn dritt.

Men de snille gode guttene som eg kanskje har rett foran nesa mi, nei de går ikkje å bli glad i..

håpløst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten sann en berre skal bli lesbisk.. Men det blir ej aldri..

Blir som oftast forelska i dei som e fra 26 å oppover..Men ej føle at dei som ikkje he dame til da, lika so godt ungkars livet at dei ikkje vil binde sj me noken som he onge elr binde sj generellt..

So ej må vel finne mj en på 18 som ej kan forme som ej vil.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...