Gå til innhold

Hei, når begynte kvalmen å gå over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 10 på vei og har sliti med kraftig kvalme i snart en måned. Følte meg en del bedre igår og nesten ingen ting idag. Har to andre svangerskap uten kvalme og har derfor ingen erfaring fra det. Når gikk deres kvalme over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk vel ikke over hos meg før i uke 17 tror jeg det var.. Men det rare er at selv om jeg var utrolig kvalm, så er liksom alt det glømt og det virker som at det ikke har skjedd....

Hold ut.. det er PYTON, men går nok snart over:)

Skrevet

Jeg måtte ha behandling for å få vekk den verste kvalmen, men den gikk ikke helt bort før uke 21. De fleste andre jeg kjenner har blitt kvitt kvalmen i uke 12-15. Håper du slipper å ha det slik så lenge. Og det er fort glemt etter den er borte, heldigvis :o)

Skrevet

Nå har jeg hatt 3 helt kvalmefrie dager, så jeg våger å håpe at det endelig kan være over. I så fall gikk kvalmen over i 23.uke. Håper du slipper å ha det sånn så lenge...

Skrevet

Hos meg gikk hverdags-kvalmen over i ca uke 16.

Nå er jeg i uke 27 og spyr en kveld i uka. aner ikke hvorfor, men er iallefall til å leve med nå da...

Skrevet

ca uke 12. Har brekkt meg innimellom etter det, men bare hvis jeg har spist noe jeg ikke tåler..

Skrevet

oki, tydelig at det er veldig forskjellig. Jeg er i uke 11 ifølge ul og kjenner at jeg begynner å bli bedre. Jeg er bare bekymret for at det skal være for tidlig og at det kan være noe galt.

Skrevet

Har også hørt om de som har sliti med kvalme gjennom hele svangerskapet.....

I dette svangerskapet ble jeg kvalm ganske tidlig, men da viste jeg ikke en gang at jeg var gravid igjen fordi jeg har ikke fått tilbake mensen etter nr 1, hun er 1 år nå og jeg er nå 21 uker på vei..

Kvalmen har gitt seg nå, men det hender at den er der noen morgener...

Skrevet

e i uke 20 + 4...spyr som en gris hver mårra enno:/

Skrevet

Ble helt kvitt kvalmen i uke 20. Aller verst var det vel fram til uke 14 ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...