Gå til innhold

Tusen takk damer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for at dere gir meg så mye moro! Hadde aldri i verden trodd at den berømmelige tråden skulle engasjere så til de grader. Burde vel kanskje skjønt det, for jeg er også nysgjerrig av meg (jfr. hun som skal bli mormor).

 

Samtidig vil jeg si unnskyld til dere som måtte føle dere uberettiget mistenkeliggjort i saken.

 

Men nå er det kvelden altså.

 

Ha en riktig god natt alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!

Ikke stikk!!!

Vi trenger litt mer kjøtt på beina her!

 

 

Liker du å kle deg ut i spesielle drakter?

Er du glad i dyr? (ulver for eksempel;-)

Julemarsipan - er du for eller imot?

 

Skrevet

Og bare så det er sagt du anonyme.............når til og med jeg blir mistenkeliggjort - jeg som er den eneste her inne som faktisk ikke kan bli gravid noe mer - ja da skjønner en jo at fantasien her inne ikke har NOEN grenser;-))))))

 

 

 

Hehehehehehehe......

Skrevet

Det er ikke meg heller. Den bekkenløsningen min er prevansjon god nok.

 

Men litt nyskjerrig er jeg jo..... Og jeg tror at det kanskje er.......eller så er det..........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Neimen hvordan i alle dager kan jeg vite det da????

Skrevet

vet du....

jeg har ikke ledd så mye på lenge jeg =0)

 

 

gurimalla hvor det tok av her da,hehe...

 

 

alle er graverte..til det motsatte er bevist,hahahaha

 

 

 

 

nei,jeg har kosa meg her jeg.å gratulerer til deg =))

å mine 5 barn er jammen prevansjon nok gitt.iværtfall når alle sammen herjer og hoier vilt her.......

 

så det er ikke meg........=0)

 

men du kunne gitt dektektivene litt ledetråder,hihihi

 

ha en super kveld =)))

Skrevet

Nei.

Ja, men ikke spesielt i ulver.

Imot.

Skrevet

Naar faar vi vite?

 

Skal du vaere den som aapner luke 24 her inne???

 

=)

Skrevet

Tusen takk til deg og:))) Vi har jo fått mye underholdning med dette da,og vi har fått bruke våre små grå,ikke at de virker så godt da..hehe

Skrevet

Ja, kanskje jeg blir den som gjør det, siden gjetningene er helt ute på vidda så langt!

 

Hehehehehehe

Skrevet

I mot julemarsipan har jeg bare fått med meg at Phantomet og Trollet var?!?!?!?!?!?!

 

Tonetrollet - du har da vært ute med anonymknppen før også du da...?

Skrevet

trollmora da... fine fine gode snille trollmora..... det hadde vært stas... du som har vaskefe og alt :-)

Skrevet

Enn du da dritgrei! Hva var denne flaggingen her om dagen med deg og phantomet???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

jeg har jo svart på den klatten.... det er ikke oss... jeg bare elsker flagging!

Skrevet

Hmmmmm...................

Skrevet

Jeg mistenker at det er noen som bruker anonymknappen bare for å irritere oss. GRRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Det virker!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...