Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt smykker til den store dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips til litt romantiske smykker, gjerne bilder og priser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte mine hos Primadonna i Bergen .. Var kjempefornøyd med både pris og service :)

Skrevet

Jeg kjøpte mine smykker på Ariel.no. Fikk veldig mye skryt, ble veldig billig også

Skrevet

ariel.no fungerer ikke.

Skrevet

Har kjøpt gamle smykker på ebay.com

Billig og spesielt. Elsker ting med historie.

(feks. strass = rhinestone på engelsk)

Skrevet

Jeg mener www.ariela.no

Skrevet

Der var det mye fint og ikke dyrt!

Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk varene?

Skrevet

Nei, det tok ikke mange dagene, Hun var utrolig søt hun så driver firmaet.Veldig god service. Jeg fikk utrolig mye skryt for mine smykker... og det som var gøy var jo at det var jo ikke så dyrt, alle trodde jeg hadde brukt MASSE penger... hi hi

Skrevet

Hvilke smykke, tiara og øredobber kjøpte du? (nyskjerrig) Har også tenkt å kjøpe derfra men vet ikke hvilken?

Har tenkt litt på:

- 'Devotion' komplett sett med tiara m/perler og Swarovski krystaller

- 'Divine Flower' komplett sett med Tiara

-'Posh Pearl' komplett sett med tiara

Vil ha sett med alt (smykke, øredobber og tiara) Men vil ikke ha så høy tiara.

Skrevet

Jeg hadde 'Divine Flower' Jeg hadde også armbåndet.

Tiaraen er ikke høy, og den sitter vedlig godt. Du kan se bilde av det hvis du går til www.Somaras.no brudeparade. Vi er brudepar nr 7 ( er 3 bilder av oss)

Skrevet

Åhh så fin du var! Nydelig!

Jeg har tenkt å ha løst hår (langt hår med bølger) Tror du det vil passe med den tiaraen da, eller passer den best på oppsatt hår?

Skrevet

Den blir sikkert veldig fin med løst hår også.... jeg prøvd den med løst hår... jeg likte heller ikke slike høye... hadde bare lyst til å ha litt på toppen liksom c",)

Skrevet

Måtte ta en titt på bildene jeg også! Du/dere var skikkelig fine på bildene! :)

Jeg har kjøpt tiara og skal ha en høy en faktisk (ikke så veldig høy). Det var faktisk det som passet best til kjolen. Var ikke klar over denne siden, for da hadde jeg garantert kjøpt her. Men skal kjøpe smykke her. Utrolig fint smykke du hadde. Er det sølvfarget (bare sølv)?

Skrevet

Tusen takk. Det er sølvsmykke ja, med Swarovski krystall. Jeg lurte først om jeg skulle selge det, men jeg har blitt så glad i det... så det blir beholdt, kan jo brukes til andre ting også.

Skrevet

Har sett på det, tror det er det samme som selges uten tiara.. Har to favoritter og det er en av dem! Likte det veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...