Velve Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 ...nå går jeg og knyter'n. Gudvet hvor mange ganger jeg er her inne å sjekker om den gravide har avslørt seg.....jeg er såååååå spent! Utrolig som dette opptar oss,- tydelig at vi liker mysterier og kanskje særlig histtorier som får det til å nappe i eggstokkene... Natta!
Superlis Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Ja ikke sant:=)))) Natta til deg og:))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 He he, er du nå heeeelt sikker på at ikke det har nappet litt ekstra godt de siste ukene da Velve;-)) Sove godt du, kan jo hende du trenger litt ekstra søvn om dagen, eller natta:-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 11. desember 2006 #4 Skrevet 11. desember 2006 Kjære Velve, du har faktisk ikke avkreftet noe som helst til oss......... Er du klar over det?????? Men kanskje du bare er blitt engasjert av den gravide til å drive avledningsmanøvere....???? Hehehehehehehe
Velve Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2006 Joda, jeg kan forsåvidt bekrefte at jeg ikke er gravid. Dvs: jeg er ganske sikker på at det ikke er meg, og er det meg, så,- herregud; da døøøøør jeg! Gosj,- dette ble uklart. Prøver igjen: nei, jeg er ikke gravid såvidt jeg vet!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2006 #6 Skrevet 11. desember 2006 Ha ha ha...............morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå