Gå til innhold

Tenk så lite som skal til for å glede oss!


♥Snulder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er litt glad for at det ikke er meg jeg også, bekkenet mitt er ikke av den snille sorten for tida,og jeg tror ikke det hadde blitt bedre av nok en graviditet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei! Bekkenløsningen min sitter i enda... akkurat nå har jeg hatt en vond periode. Verker som gikt i høyre skinke/hofte!! Pyton at det ikke bare kan bli borte!!!! Er faktisk så ille igjen at jeg ikke får løftet på ungene. En kort stund var jeg redd jeg var gravid igjen (!!!!) hehe.. fordi det er på den måten jeg har skjønt at noe har vært på gang tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Jepp, virkelig gøy når våre nettvenninner er i lykkelige omstendigheter. Men det utrolige er jo at jeg nesten kjenner på at jeg gjerne skulle ha vært i gang selv jeg....? Skremmende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den biologiske klokka tikker så lenge det er egg igjen tror jeg!! Hadde helt sikkert klart en til vi... men kroppen min har fått dosen sin tror jeg! Så det er godt at gubben slår knute på`n nå! Da slipper man å tenke over det noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida gummis, ikke skremmende - storveis er ordet! klart vi skal lage flere, men vi kan da vente ei uke eller to ;-) ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he. Skal skaffe meg sånn eggtestdigital greie som prevensjon. Og den utvidete utgaven hvor man også ser når man lager gutt og jente... For hadde jeg kunnet garantere at det ble gutt så tror jeg sambo er klar for tre til ;-) Lovte han et fotballlag da vi ble sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt sånn splitta personlighet eller hva det nå heter for tida.... Skulle nesten ønske det var meg..... Og kjempeglad det IKKE er meg....

 

Jeg skal jo bare ha en jeg ;-)))

 

 

 

Men.......

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...