Gå til innhold

Det synes allerede


sass

Anbefalte innlegg

Hjelp!

Jeg er bare 5-6 uker på veg, men har fått litt mage. Er det mulig??? Det er tredjemann som er på veg. Jeg må virkelig tenke over hvordan jeg kler meg, går og sitter hvis folk ikke skal se det. Minstemann er tre år nå, så det er jo en stund siden. Noe som har en forklaring???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har så oppblåst mage for tiden at det ser ut som jeg virkelig er langt på veg her.... Er jo ikke mer enn 5-6 uker på veg jeg heller... Leste under 'fra uke til uke' at det var vanlig å få dette på stadiet vi er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

Ja, er vanlig å få "mage" på den tida, men det skyldes nok ikke babyen eller livmora, den ligger langt nede i bekkenet enda, så er nok bare luft og hormoner som får den til å vokse enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i samme situasjon. Magen føles veldig oppblåst, og buksene blir ubehaglige. Går i joggebukser, syntes det er tidlig med mammabukser. Men, jeg har sett at folk stirrer på magen. Er i uke 6. Har ei jente som var 2 i november, kan ikke huske når jeg startet med mammabukser. Det føles liksom så tidlig å få mage.... Godt at det er andre som har det likedann da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh.......Det var litt deilig å se at det ikke bare er meg.............

Jeg har følt meg så utrolig dum og litt flau som har struttemage allerede i uke 6...Folk ser på magen min og buksene mine er ubehagelige å ha på.

Syns egentlig det er litt dårlig gjort jeg. Mage for vi jo tidlig nok. Så hvorfor må vi ha så oppblåst mage allerede nå? Det hadde jo vært deilig å føle seg vell litt til ihvertfall da....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi..jeg er ikke den eneste hvertfall..typen min sa her om dagen"jeg ser magen din har vokst allerede"er det normalt tenkte jeg..og begynnte å få helt panikk,spiser jeg for usundt, ,hva skjer?...men d er altså ikke bare meg...godt å høre.gleder meg til å begynne å gå med mammaklær jeg,syns d er så søtt! spesielt selebukse! hehe..første gangen min dette her..så skal bli spennende fremover nu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge venninna mi begynte magen å vises i det øyeblikket hun tok testen:))

 

Jordmora hadde sagt det var fordi livmora "slipper seg ut" fordi den ikke er like elastisk som før. Kanskje den kapitulerer:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...