Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 som jeg kan kose med ,snakke med om kveldene,,men vill kunn ha han der på kveldene hehe ,, på dagtid har jeg ikke ork eller tid til han tihi ,,,
Snuppa! Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hehe,det ville jeg også for en stund siden. Og nå har jeg en kjærest,men føler jeg ikke får nok tid til han...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 det e den jeg frykter jeg å ,, at man ikke ska få tid =
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Har fått meg kjæreste jeg, vært ssammen i 7 mnd nå :-) Deilig å være kjærester! Vi var på fest i går, og jeg fikk så mange kommentarer på at vi så så lykkelige ut At vi er så søte sammen osv... Og det er vi....!! Det er deilig å være to :-)
Mamsen in tha house Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 jeg og vil ha meg en stor kjæreste c"
aman32 Skrevet 11. desember 2006 #7 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har en kjæreste vi har vert sammen i 3 mnd nå å stor koser oss. Vi er sammen bare på kv tid for vi jobber begge på dagen.På helg tilbringer vi jo litt tid på dagen sammen da.Det er så deilig.Vi koser oss kjempe mye.Å har veldig god tid det synest jeg er så godt.Livet er egentlig ikke så verst fortia :-)
sprængpupp Skrevet 11. desember 2006 #8 Skrevet 11. desember 2006 ååå jeg å vill ha en kjæreste ,,, hvor i s,, skal jeg finne han da hehe ,,, *uteåleter* hehe
aman32 Skrevet 11. desember 2006 #9 Skrevet 11. desember 2006 Jeg møtte min på en konsert.Hadde ikke drømt om at jeg skulle møte noen der.Jeg følte ikke det var kvellden for noe flørt følte håret var feil,klerne osv.Men heldigvis for meg så følte han alt var helt fint hehe :-) Lykke til han dukker opp når du minst venter det.Så kjedelig å høre sånt men det er sant :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå