Gå til innhold

Dritflott, hei, hei!


Gummelillan

Anbefalte innlegg

Har du kommet deg vel hjem igjen og at snuppa de har blitt bedre?

 

Ville bare si at jeg synes det var veldig synd at jeg ikke rakk flere treff med deg. Men det korte treffet vi rakk, bare forsterket du det utrolig positive inntrykket du allerede har hos meg. Du er en utrolig flott, ung dame som virkelig stråler! I kombinasjon med en livsvisdom og raushet som en sjelden møter, håper jeg virkelig at du kommer oftere på besøk i nabolaget ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dritgodt hei hei, å høre på en kveld som denne... joda vi har da kommet oss hjem, men jeg kjenner jeg er så sliten at jeg ville blitt årets bestselger på slipsefronten hvis jeg hadde gått innom dressmann en tur.

 

Det var veldig veldig fint å treffe deg også, vakre, travle, men dog like rolige jente - jeg klapper i hendene av denslags!

 

Vi treffes vettu, også må vi gå i den fine butikken, og drikke kaffe latte og spise den utrolig gode bollen sammen med phantomet, det blir stas - jeg gleder meg kjenner jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er vel hjemme. Skjønner at du er sliten. Tillat deg selv å være litt slips du ;-)

 

Gi en klem til nydelige snuppa di fra oss da. Leonora høres fortsatt ut som hun har whiskeyvoice og har røyka sokkene sine... Men tror hun er på bedringens vei nå.

 

Billie-bolle-treff skal bli ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder forkjølelseskladden lille rosa snørrtingen min, så har hun blitt bedre... medisiner hjelper og hun høres nå ut som en traktor, og det er fint! Men hun blir nattespiser av dette, så jeg gleder meg til hun blir frisk, da skal vi tilbake til 13-timers natten igjen.... :-) Let's hope i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil alle leke med deg, men vi får ta det neste gang :-)

 

 

Men du.......? Hvor gjorde du av Ånden som går'a????

 

 

Ha'kke sett'a på leeeeeenge nå ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...