Jump to content
Sign in to follow this  
Anonym bruker

hva synes dere?

Recommended Posts

Anonym bruker

jeg og min xsamboer har gjort det sånn at vi har datteren vår hver 2 uke hver, hun er 15 mnd og vi synes det går greit for oss alle, vi er mye sammen når hun ikke er hos den andre så hun ikke glemmer den ene liksom... hva synes dere om 50/50?

Fortsetter under...

Anonym bruker

Syns 50/50 er en super ordning.

Har ikke det selv, men har alltid ønsket det.

Barna savner sin pappa og syns ikke de er med han nok... :-(

Han mener de har best av en base...

2 uker sammenhengende?? Det syns jeg i så fall var litt lenge nå som barnet er så lite.

Er det annenhver uke mener jeg det høres bra ut så lenge barnet ser ut til å trives med det :)

SK&Maylen

Eg har ikkje prøvd det sjøl, men er ikkje så fan av det, syns det blir litt fram og tilbake, og kanskje kan det virke forvirrende for ett barn.

Men det er bare mine tanker, om dere syns det fungerer, og snuppa trives med det så er det jo ingenting i veien for det :)

Må jo og vere litt deilig å ha lenger tid der man bare kan vere seg sjøl :)

Korse76♥

Jeg tror ikke det finnes noen mal på hvordan man skal legge opp samvær og deling... Her hadde det aldri fungert med 50/50 av praktiske grunner (pappa'n bor 8 mil unna) Men dersom barnet er formøyd med å bytte bosted så er det vel det man skal ta hensyn til.

Anonym bruker

jeg mente en uke hver, ikke 2 uker:)

grunnen til at jeg lurer er fordi det er så mange venner av meg som nesten ble sure når jeg fortalte hvordan vi skulle ha det og sa at datteren min kommer til å bli ødelagt av og være en uke hos hver, er litt usikker men jeg ser på jenta mi hvis hun ikke trives, og jeg er jo sammen med de fler ganger i uka når hun ikke er hos meg!!

SK&Maylen

Som du sier, du kjenner jenta di, du vil merke på ho om det der ikkje virker, og da finner dere bare en annen løsning :) Er jo ikkje verre enn det, må ikkje høre på ka andre mener jaffal, for i den her verden så er det ALLTID noen som har egne meninger og er uenig :)

Annonse

Manhattan skyline

Personlig ville jeg ikke vurdert 50/50 før barnet er tre år. Ikke det at jeg ikke vil, men ble frarådd det på familievernkontoret. Og jeg har ingen vekttall i barnepsykologi, så...