**synne** Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Så når vi kom på flyplassen at hun hadde en del puss på øyet, men tenkte at de sikkert bare hadde glemt å tørke etter hun sov... Men det kom bare mer og mer utover dagen, så vi kjørte på legevakten. Satt der i over halvannen time før vi kom inn! -var bare to før oss i køen!!! Har tydeligvis vært en del haste-tilfeller i kveld.... Men legen så to sek på øyet hennes og skrev så ut resept på både salve og dråper... Skal vi bruke begge deler??? Skulle bare følge bruksanvisningen, men det sto jo ikke noe om at vi skulle bruke begge eller bare en av delene.. Jaja..skal nå ikke klage, første gangen hun er "syk" siden brannkoppene da hun var 3 mnd... Men humøret var på topp, og tror hun var litt glad for at mamma og pappa kom hjem igjen. Og gavene som dukka opp ble mottatt med stoooor entusiasme Det var jo kjekt! JAja..noen som har hatt øyekatarr og vet hvor lang tid det tar før det går over?
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hans Marius måtte hentes i barnehagen mandag for 14 dager siden, pga øyekatarr. Gikk på øyedråper til torsdag sist uke. Skulle ha dråper hver andre time de første tre dagene, så hver 4.-6. time etter det. Skulle ha i tre dager etter symptomene var over. Så han fikk ikke fredag, lørdag, men i dag er det puss i øyet igjen. Vi fikk bare dråper, ikke salve. Aner ikke om hun skal ha begge. Det går jo an å ta en telefon å høre. Jeg ser det litt an til i morgen, så får jeg kontakte lege igjen hvis han har puss i morgen og. Her tror jeg alle i barnehagen har hatt det både en og to og tre ganger. Håper hun snart er kvitt det. Og han min og. Skal jo feire bursdag i morgen, STOR dag!
frida♥ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Amanda har akkurat avsluttet en kur her. Hun hadde bare salve. Det tok nesten uke før det ble fra. Salven brukte hun morgen og kveld og det var et styr å få gitt henne det, hun stritta virkelig imot :-/ Måtte prøve litt selv for å sjekke om det var vondt, men det var det ikke.
**synne** Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 Å, ja! Guri!! Så fort tia har gått!! Håper dere får er kjempefin dag i morgen, alle sammen!! Ønsker gratulerer med dagen nå jeg, så er jeg sikker på at den kommer fram... Du huska vel å ringe pappa i dag, vel? Kanskje det ligger en liten oppmerksomhet til store gutten hos besto når dere skal utover neste gang Vi reiser på fredag -så fremt vi er friske... Snakkes snuppa!!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Off ja husker da LillePia hadde det der - ikke noe gøy. Men hun var baby da - og løp ikke rundt og tok på alt. Vask hender og leker... det er kjempe smittsomt. Kjipe greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå