venter en prins Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg prøver igjen... får ikke napp hos noen her inne!!! Men jeg gir ikke opp..........enda.... Har termin 12.01.07, og lurte på om noen kunne se når denne babyen hadde tenkt å komme? har to barn fra før - nr.1 kom på termindagen, nr. 2 kom en uke før. Lurer også på om dere kan se om det går bra, og om barnet er sunt og friskt???? Håper noen (helst flere av dere) tar seg tid... har prøvd i noen dager nå!!! GOD JUL TIL DERE ALLE & EN FIN ADVENT:-))))))
venter en prins Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2006 Glemte dette da....jeg er født 23.10.71
venter en prins Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2006 dytter første gang..
venter en prins Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2006 dytter oppover....andre gang det er veldig stille her inne for tiden :-(
Twig Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Beklager om jeg ikke har sett deg altså, men svarer mest på ting som blir adressert til meg Jeg får opp at du ikke vil gå over terminen, noen dager før får jeg opp.. en kjapp og fin fødsel Ha en fin jul og advent og koos deg med familien
venter en prins Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2006 Takk for svaret ditt TWIG :-))) Noen av dere andre som har lyst til å henge dere på?? Blir meget glad hvis dere vil..... TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
venter en prins Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2006 da har jeg kommet så pass langt ned at jeg tror jeg må dytte litt oppover..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå