Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 når vi krangler blir kjæresten min så utrolig sint..sier ingen har fått han så sint som meg og at jeg er en sta tøyte eller hurpe... sa og at jeg har en ræva personlighet og at jeg faen meg får skjerpe meg!sier og han heller vil ha en dame som ikke er så sta,jeg har virkelig kjerpa meg.var ganske sta men blitt bedre.sier og det er min feil at han er deppa for tiden.. at han skal fortelle alle hvordan jeg er og bla bla..sier jeg krever ting hele tiden,har felles økonomi og spør bare om å få kjøpe småting som dagkrem,kanskje en topp i mnd,hårskum og sånne jenteting. mener siden vi har dårlig økonomi kan jeg ikke kreve å få kjøpe slikt,og at han aldrig trenger småting vær mnd.men han er gutt da! skal jeg godta dette?? sårer meg veldig når han sier slikt..
Stratos med 3 barn Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Kanskje spørre han om hvorfor han ble sammen med deg.... for du har vel ikke forandret personlighet heller eller? Også tror jeg at jeg hadde skaffet meg min egen inntekt/egen del av den felles økonomien slik at jeg kunne kjøpe meg hva jeg ville for det.
Locabeijbi Skrevet 11. desember 2006 #3 Skrevet 11. desember 2006 Unnskyld meg, men hvor gammel er han? Det er slemt sagt, men det samme sa eksen min, han kalte meg ludder osv osv fordi jeg var så sta! Han sa jeg hadde forandret personlighet han, men det eneste jeg forandret var oppførsel, jeg ble litt roligere med årene, hva mer forventer du Traff han som 15 åring og det ble slutt som 18 åring Man endrer oppførsel på den tiden...men personligheten min har alltid vært den samme Men 1 ting har han rett i...og det er ikke for å være slem.... Men du trenger ikke småting hver eneste mnd, har du dårlig økonomi så må du bruke det lille du har å disponere Jeg syns felles økonomi er bare noe dritt :S Samboer og jeg kommer ALDRI i verden til å ha felles... Vi er enige om at når jeg har penger så betaler jeg, når han har penger så betaler han og regningene deler vi på Enkelt å greit og vi har hver vår konto Men du skal ikke godta hva han kaller deg, han forelsket seg i deg, så da visste han jo hvor sta du var, med mindre du var litt mindre sta for å ikke skremme han vekk....Det er ikke noe lurt å være et annet menneske enn det man er for å imponere, det blir baksmell så det holder i senere tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå