Gå til innhold

analsex/søl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig begynt med analsex, og so far, so good- liker det bedre og bedre.

Bare et spørsmål til dere som har drevet med det lenger enn meg- er det ofte det blir "søl"? Jeg bruker å skylle godt først, mange ganger for å være sikker på at det er rent og pent. Det fungerer bra. Men sist gang holdt vi på ganske lenge. Han pleier å komme inn i meg, og da det kom ut igjen, fulgte det med bittelittegranne grums. Bare en antydning, men jeg syntes det var litt ekkelt og flaut. Hvor vanlig er dette? Og vil dette være fullstendig turnoff for en som er vant med analsex, eller noe man må regne med innimellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette må man regne med. Skal man absolutt inn i rompa, så må man regne med at det er noe der...

Greit at man tømmer seg før man gyver løs på hverandre, og så passer på at det er rent utenpå, men det skal da ikke være nødvendig med full tarmskylling?? Da hadde ikke JEG giddet, i hvert fall.

Her i gården er det helt vanlig å ende opp med "rester" både på den som går inn og det som kommer ut...:-)

Skrevet

Enig med personen over..

Skal absolutt gutta inn der, så får de tåle bittelitt søl av og til..

Som regel er det ikke noe avf. så langt nede i tarmen dersom man ikke har trang til å gå på do..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...