Gå til innhold

Bekkenløsning i bare rumpe og lår......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig, eller er det gangsperr jeg har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje om det er mulig, men har det på samme måte, verker i rumpa og spesielt høyre lår/hofte. Er sikkert bare at bebisen presser seg nedover, tar jo litt plass nedi her...men veit ikkje sikkert altså.....

Skrevet

ok. Har fått vondt i hofte/lår når jeg sover på høyre side til nå, men etter 9 timer med oppussing i går (opp og ned av en stol for å male taklister bl.a) er jeg helt ødelagt på begge sider. Måtte faktisk krype baklengs ned trappene i natt når jeg skulle på do. Så sikkert veldig bra ut:)

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning, den kan være både framme og bak. JEg følte hver dag at jeg hadde gått 5 mil, også etter å ha sovet en hel natt. Vondt å bøye seg og sette seg ned, og ikke minst klare å tørke seg bak framifra. Min bekkenløsning har blitt bedre de siste ukene faktisk. Kan til og med vaske gulver om jeg tar det med ro.

Skrevet

Har ikke vært så galt fram til nå, men det har vel noe med plutselig fysisk aktivitet å gjøre også. Tar det med ro resten av kvelden hvertfall:)

Takk for svar

Skrevet

kan være bekkenløsning...tror jeg:)

ihvertfall når jeg sammenligner med meg selv. jeg har smerter i korsryggen og nerva (isjasnerva) som går fra inni venstre rompeball og nedover i låret....når jeg jobba enda, så klarte jeg knapt å gå etter en arbeidsdag- da ble det kjempesmerter og føltes nesten som om den nerva ble for kort så den verket når jeg skulle bevege på meg. nå har jeg vært sykemeldt i ca.2,5 mnd, og er bedre til vanlig...men etter en gå-tur eller husarbeid, kommer den samme jævla smerten som når jeg var i jobb. hør med legen din- og få evt noe behandling for det. mange som bruker kiropraktor, mens jeg selv har begynt på organisert svømming/ vannjogging:)

lykke til,håper det ikke forverrer seg!

GOD JUL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...