Gå til innhold

Beklager, men eg sneik i køen...


katta72 Jente 08-12-06

Anbefalte innlegg

Gikk i seng torsdag kveld, ingen tegn på at noe skulle skje. Våknet 3 timer kl. 4:00 senere med heidundrandes rier som kom med 2 min mellemrom. Da de hadde vart i en time drog vi til føden for sjekk. Eg hadde kun 1 cm åpning men de var ikke helt fornøyde med hjertelyden så vi blev ikke sendt hjem. En time senere gikk vannet og det var misfarget. Eg blev koblet opp til konstant måling av hjertelyd og rier og etter en stund fikk eg en ledning satt på hodet til jenta. Hjertelyden hadde bedret seg men nå kom riene konstant og eg fikk ikke tatt meg igjen imellem dem. De hadde hellere ikke noen større effekt siden de var for korte. Kl. 10:00 spurte eg etter epidural og en halv time senere var livet bare fantastisk. Eg kjente riene men klarte å komme meg imellem dem. Eg småsov litt imellem dem og fikk hvilt meg litt. Etter en stund var riene blitt så svake og langt imellom at eg blev satt på drypp. Riene tok seg opp og eg fikk litt trykketrang men hun var ennå ikke kommet langt nokk ned. Vi venta og koste oss og fikk litt mat mens eg hang på senga og lot tyngdekraften gjøre jobben for meg. Etter et vaktskifte fikk eg tømt blære med kateter og så sier jordmoren at nå kunne eg presse... Eg skjønte ingenting, eg kjente ikke trang til å presse men etter 5 rier var hun ute. Da var klokken 15:30. Hun er helt frisk og fin og eg fikk kun noen små rifter og 4-5 sting.

Vi bodde på barselshotellet på SUS og det var helt topp. Nå er vi hjemme og koser oss alle 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...