Gå til innhold

10.luken i adventskalenderen er åpnet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er en gåte: Hvem blir mor igjen til sommeren.... ikke vet jeg........men håper gåten blir løst før jul..... klarer dere det da jenter,ser ut til at dere er mest aktive om natten så da får vi se!!!!!!!!!!!!! Ha en fin 2.søndagskveld i advent!!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha ha ha!!!!

..........Tore på sporet er engasjert, men hjelper det?

Skrevet

Hvem flere kan vi engasjere.....får si som i milionær..ring en venn,spør publikum,elle 50/50 vet ikke jeg...hehe

Skrevet

Ha ha ha, ja nå kan vi vel egentlig si at vi har både spurt en venn og spurt publikum, men den 50/50 er jeg litt usikker på...........hehehehe:-))

Skrevet

Ja stussa litt på den jeg og...men hvis vi bare kunne stått igjen med 2 kandidater så kanskje...........heheh

Skrevet

Nemlig!!! Men nå har vi jo ihvertfall 4 kandidater, hvorav 1 vet om det, men fremdeles ikke har satt seg på IKKE-lista, og de 3 andre vet jeg ikke helt, for de har vært veeeeeldig stille og fraværende. Men mistanken dras jo naturlig mot noen mer enn andre da;-))

Skrevet

Kjære jenter da... 50/50 har vi jo brukt! har ikke vi brukt elimineringsmetoden kanskje????

Halvparten av oss er jo eliminert bort er vi ikke???

;-)))

Skrevet

Ja til og med jeg har merka meg noen nokså fjerne her inne,men tenk om det er en av de mest aktive da er vi like langt igjen....heheh ...Nei vi får holde på de mistenkte=)

Skrevet

Jo, på en måte, men vi har jo fremdeles ingen svar eller...........;-))

Skrevet

De rykker stadig vekk lenger frem køen............................

Skrevet

er jo noe nytt nå....bytter spørsmål...til hva da?????????????Hvem er pappan......akkurat som det ble noe lettere...heheheh

Skrevet

He, he. Den gravide har jo lovet at pappaen får vite det på julaften så kanskje vi får det i kalenderen vår vi også...? Men da vil jeg bare ha sagt at jeg forlanger sms-beskjed for vi skal på hytta og der er det dårlig med bredbånd. Og DiB via mobilen går veeeeldig tregt...

Skrevet

hohohooooo =0)

roald øyen er informert......

dette blir årets julenøtt,hehehehe....

overlater til nattevaktene å knekke den....hirr hirr =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...