Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Har jo vært veldig spent på hvordan det ville bli med 2 små med 10 mnd mellomrom. Nå, snart 8 mnd etter at minsten kom i hus, må jeg bare si det har gått forbausende bra! Han på 18 mnd er hjemme sammen med oss, går ikke i barnehage. Minsten er 8 mnd og kjempeaktiv. Kan prise meg lykkelig over super blide unger! Det eneste som er slitsomt til tider, er når minsten ikke vil sove på natta..Da må man sitte våken til både 3 og 4. Jeg og sambo bytter på å gjøre det, de gangene det har skjedd. Bare en liten rapport fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Godt å høre. 13 mnd mellom mine, fikk ei jente for to uker siden, da hadde gutten vår akkurat fylt 13 mnd. Har tenkt å ha han hjemme en stund til hvis alt går bra!!
SaDa Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 jeg har oxo 13 mndr mellom mine. De er nå 7 og 20 mndr. Har allerede stor glede av hverandre. går kjenpe bra. Er to blide gutter. Eldste går hjemme sammen men oss hver dag. Ingen problem.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Godt å høre, Sacco! Her sitter nemlig jeg gravid med andremann, og det blir ca 10 mnd mellom mine. Kommer forreste til å kvitte meg med anonymstempelet når jeg har offentliggjort graviditeten!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå