Gå til innhold

får ikke sex av sambo:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

han syntes jeg er usexy og for stor.. vet liksom atdet kan sette igang fødsel er i uke 39+2 i dag bare 1 uke til termin og han vil pokker ikke hjelpe:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FY HAN!!!! Ikke akkurat fordi han ikkje he lyst på sex, men fordi han syns du e stor og usexy... Han skulle jaggu mej sjøl fått gått med den store magen og plagene med det og i tilegg være uttørka på sex... Du får ta en liten hevn når den lille e født, etter at du e sexy og slank igjen og han he lyst... Da kan du sei at du får døyvd kosebehovet ditt med den lille som du amma og kosa med kvar dag.. So fe du ta dej en real omgang med dej sjøl og en dildo på badet for å dekke sexbehovet... =o) So kan han sitte igjen der uttørla og fustrert!!!!! hehehehe...

Skrevet

Ja Fy han for å si at du er stor og usexy, men å nekte han sex seinere som straff er bare barnslig, og vil bare føre til mer frustrasjon! Har bare et spm jeg, vil du ha sex fordi du er kåt, eller fordi du vil få i gang fødsel? Hvis det er kun det siste, og han vet det, så skjønner jeg godt at han ikke vil, da føler han seg jo bare som et verktøy, og ikke at det er lyst til stede... Han vil jo gjerne at du skal ha lyst på han når dere har sex da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...