Limitless Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har fantasert lenge om å ha sex med en jente. Jeg har samboer, og vi har det veldig fint sammen, men jeg er av den typen som liker å eksperimentere litt... >) Samboeren min synes det er helt greit om jeg vil prøve å ha sex med en jente, jeg har aldri hatt det før - men spørsmålet er da, hvor er det mulig å finne en jente som er interessert i å være med på noe sånt?? Om jeg drar på byen, vet jo folk at jeg har samboer og at jeg er hetero... Hmm... Vanskelig det der! Men det ser så utrooolig deilig ut... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 hva er det som gjør at du ønsker å ha sex med ei jente? Liker du å ta - se på deg selv....eller leker mye med deg selv? Det er nok mange med deg men kanskje ikke så lett å finne noen som blir med på dette. Du sier dette ser så deilig ut...Har du sett det eller er det på film? Får håpe du finner ut av det og kan få prøve ut dine lyster.... Tina.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 hei. det finnes mange der ute som er villig til å være med deg på jentesex. prøv forskjellige chat-rom på nettet, så får du nok respons:) og det er absolutt å anbefale, det er kjempe deilig!!! har prøvd det selv:):) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Dette synes jeg også er utrolig pirrende, har veldig lyst til å prøve, men vet ikke når alt kommer til alt.... Ser sinnsykt deilig ut ja!!!
tre håpefulle Skrevet 11. desember 2006 #5 Skrevet 11. desember 2006 Virker som veldig monge jente tenker på jentesex i svangerskapet... Kan det ha noe med at en he mindre lyst på vaginal penetrering, og har økt lyst på oralsex??? Bærre en tanke, men ser det e so monge som skrive om jentesex... Ej he sjøl prøvd det en gang.. Men var desverre litt vel full, men det ej huska av det va kjempedeiligt.. Men det er også kjempedeiligt og få oral av min kjære.. Så nå foretrekke ej han.. =o) Men he ingenting i mot og sjå jentesex på film.. Hmmm... hihi... Til dei som har lyst og prøve, bærre kom igjen, prøv det.. =o)
angelina27 Skrevet 13. desember 2006 #6 Skrevet 13. desember 2006 Hei Limitless. Du skrev at du kunne tenke deg å prøve jentesex, men du lurte på hvor det var mulig å finne ei som kunne tenke seg å ha sex. Det finnes mange chatte-sider hvor du kan søke etter det. På gaysir.no er det mange lesbiske og bifile. Jeg er singel, og kunne gjerne tenke meg å ha sex med deg jeg:-) Jeg er lesbisk. Kanskje jeg hører fra deg:-) Ellers vil jeg ønske alle en riktig god jul.
Limitless Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2006 Mja, kanskje jeg skal prøve et chat-rom? Uff, det er litt vanskelig da, bare en helt random person... Anne1Ida8, hvor holder du til? ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 jeg holder til i Rogaland. vi kunne jo skrevet litt e-poster til hverandre før en møtes da. tenker du fortsatt på å ha sex med ei jente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå