Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Hei, har seg slik at jeg har truffet en utrolig flott fyr....eneste minus er at han bare er 23....og jeg er 29..... Vi er veldig like, og han er voksen for alderen, men lurer på om noen har noen erfaringer....er det noe å satse på.... Ser liksom for meg at han om noen år skjønner at han sitter med den "gamle" dama påover tredve når han enda liksom er i sin beste alder......litt satt på spissen altså...
SK&Maylen Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Veninna mi blir 30 til neste år, typen hennes vart 24 i år! De har vert sammen i 4 år no! Så eg tror det kan gå fint
Manhattan skyline Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Kommer heeeelt an på. Kan sikkert gå fint, det!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Alder ingen hindring. så lenge du føler dere passer godt sammen å han er voksen for alderen sin så kjør på.
Galskapens overhode Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Nesten som oss det.. Han er 21 jeg er 25.. Har tenkt de samme tankene selv, og vi har snakket om det. Vi har det beldig bra vi og ser lyst på framtiden
Mamsen86 Skrevet 10. desember 2006 #6 Skrevet 10. desember 2006 Hehe, kult! Jeg vil også ha en ung kjekkas etterhvert! Akkurat nå så blir det helt feil - føler ikke at en 15 åring har så mye å tilby meg! Men altså - alder er faktisk ingen hindring! Snakk sammen, vær åpne og fortell han at tanken skremmer deg litt! Og om det skulle bli noe alvorlig - så får jeg vel benytte sjansen her til å gratulere deg som en ikke-alenemor Tihihihi! Klemmer fra oss <3
mamman&andrea Skrevet 12. desember 2006 #7 Skrevet 12. desember 2006 Svigerinna mi er 28 år og har tre barn på 3, 6 og 8 år og kjæresten hennes er 21 år De har snart vært i lag i ett år, og ting fungerer overraskende bra. Han tar seg av barna som sine egne. Så alder ingen hindring
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2006 #8 Skrevet 14. desember 2006 Tusen takk alle sammen for positiv oppmuntring! Vi får se hva som skjer da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå