Gå til innhold

Han har sagt fra


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har sagt at det aldri blir oss mer, jeg er 3mnd på vei.

Hører nesten ikke fra han,jeg som tar kontakt pga barnet.

Er det bedere om jeg driter i han,la være å svare og sende mld?

Tror det er best,hva ville din reaksjon vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han feiget ut med andre ord? Typisk....*oppgitt*

Du har det bedre uten han, la være å kontakte han, så ordner du med alle papirer ang barnebidrag som du kan ta fra han som er sånn :)

Så skal han smake sin egen medisin! Min reaksjon ville egentlig vært ganske sterk! Når man har møtt noen, man skal ha barn og er lykkelig så er det ikke greit når det plutselig blir brutt! Jeg hadde blitt lei meg og ufattelig såret, men jeg hadde vært sterk for ungen sin skyld :)

Baby`en din har det mye bedre uten!:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...