KlaraQ Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Han har sagt at det aldri blir oss mer, jeg er 3mnd på vei. Hører nesten ikke fra han,jeg som tar kontakt pga barnet. Er det bedere om jeg driter i han,la være å svare og sende mld? Tror det er best,hva ville din reaksjon vært?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2006 #2 Skrevet 11. desember 2006 Han feiget ut med andre ord? Typisk....*oppgitt* Du har det bedre uten han, la være å kontakte han, så ordner du med alle papirer ang barnebidrag som du kan ta fra han som er sånn Så skal han smake sin egen medisin! Min reaksjon ville egentlig vært ganske sterk! Når man har møtt noen, man skal ha barn og er lykkelig så er det ikke greit når det plutselig blir brutt! Jeg hadde blitt lei meg og ufattelig såret, men jeg hadde vært sterk for ungen sin skyld Baby`en din har det mye bedre uten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå