Gjest Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 Har hatt en MA i uke 11..Kjempe trist!! MEN.. Jeg har hatt en veldig rar følelse med denne graviditeten..Klarte aldri å glede meg over det..Hadde en dårlig følelse.Har aldri vært gravid før.. Men har (høres rart ut) veldig sterke intuisjoner.. Var livredd når jeg testet positivt..for har alltid vært redd for å være gravid og for å føde. Men det har skjedd noe med denne frykten etter MA`en..Fordi jeg innså at om en har det VELDIG vondt og OM en blør fryktelig mye..Så overlever jeg..Og det er akkurat denne "angsten" jeg har hatt. Off,dette ble ett dypt og rart innlegg... Måtte bare tømme meg for litt tanker. Men nå skal vi ha en liten pause..Men jeg GLEDER meg faktisk til å begynne å prøve..Og jeg tror det vil gå bra neste gang!! =) Skal krysse ALLE fingrene mine for at dere blir gravide og alt går fint med alle dere her inne!! Klem fra meg =)
melkekua™ Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Så trist å høre! Håper at det vil sitte en spire for deg snart! Lykke til c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå