Mamsen86 Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 .. var babyene deres mørke fra dag 1? Hehe, jeg har nemlig en liten tulle med knallblå øyne og ganske så lys hud! Ikke det at det gjør meg noe, ikke missforstå - men syntes bare at det er litt pussig,tihi. Selv har jeg mørkt hår og brune øyne, faren har jo svart hår og mørke brune øyne. Og han er jo pakistaner - så han er jo også mørk sånn generelt!
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 10. desember 2006 #2 Skrevet 10. desember 2006 Hei! Det ligger bilde av Hamza Daniel i mitt album Marit Khan. Ikke se på datteren min, hun var også lys da hun var baby, men er like brun som mannen min i dag. Men Hamza hadde blåe øyne til å begynne med, men veldig mørke, de ble fort brune. Jeg har grønne øyne og mørk blondt hår.Hvor gammel er datteren din? Om du vil ha kontakt så er msn min [email protected]
Mamsen86 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Jeg var å tittet på hjemmesidene til barna dine, kjempe nydelige er dem! Jenta mi er veldig lys med mørke blå øyne og lysebrunt hår, hehe.. Ganske merkelig, syntes jeg! Pappaen er jo fra Kashmir, den pakistanske delen - så han har jo svart hår og mørke øyne, og jeg har mørkt hår og brune øyne. Nå er hun jo bare to og en halv måned da - så alt kan jo forandre seg! Blir spennende å se! Legger deg til på msn så fort jeg kommer meg hjem! (Er hos mamma i jula, og husker ikke passordet som er lagret på pc'en hjemme, hehe =))
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Hamza hadde blåe øyne til han var et par tre mndr han også, så mye mulig de blir brune på jenta di også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå